Synnikken Skrevet 24. November 2009 Rapporter Skrevet 24. November 2009 Gøøørrrls! We need some more eyecandy! Comon!
Artemis Skrevet 24. November 2009 Rapporter Skrevet 24. November 2009 Gøøørrrls! We need some more eyecandy! Comon!
Synnikken Skrevet 27. November 2009 Rapporter Skrevet 27. November 2009 Labbis, du har dårlig smak *ler*
Akita Skrevet 27. November 2009 Rapporter Skrevet 27. November 2009 Flere som har fått brosteiner i hode jah Glad smaken er delt som baken
Guest Jonna Skrevet 27. November 2009 Rapporter Skrevet 27. November 2009 Enig Men til tider kan han være litt ekkel også. Labbis, du har dårlig smak *ler* Flere som har fått brosteiner i hode jah Glad smaken er delt som baken Nå må dere gi dere Det er her er vel også en "stygg pen" mann
ToneS Skrevet 27. November 2009 Rapporter Skrevet 27. November 2009 Siden jeg bare har kommentert her, er det på tide å legge ut noen bilder selv. (alle bildene er fra google) Det er en kjekk vampyr fra twilight: Første gang jeg fikk øynene åpne for denne karen var i Alias, for noen øyne Og siden da har det f.eks. vært The Hangover: Når jeg så Alias var det også en annen som fanget øyet, han har senere spilt i f.eks. Heroes, og gjør seg drit bra som badboy på skjermen! Så er det jo han her som er pen uansett hvordan han er, om det er slem eller snill vampyr eller FBI agent: En annen sexy vampyr er: Og når vi først er inne på vampyrer kan vi jo ta med noen fra en ikke fullt så kjent serie: Og han her, fra samme serie: Sammen er de slik: Nei, nå må jeg kontrolere meg litt her... Kommer nok med mer senere!
armagnac Skrevet 27. November 2009 Rapporter Skrevet 27. November 2009 OOooHHhh me liker i hvertfall de tre øverste
Guest Jonna Skrevet 29. November 2009 Rapporter Skrevet 29. November 2009 En gammel men god Og den eneste gangen jeg kan påstå at jeg faller for Orlando må være i Kingdom of heaven. Da hadde han litt mer kjøtt på bena og var ikke en lett femi alv
C.J Skrevet 29. November 2009 Rapporter Skrevet 29. November 2009 Hvem var vel ikke litt småforelsket i Rex's eier, politimannen Alex Brandtner (Gedeon Burkhard)?
Aya Skrevet 30. November 2009 Rapporter Skrevet 30. November 2009 Og når vi først er inne på vampyrer kan vi jo ta med noen fra en ikke fullt så kjent serie: Neeei *ler* Har sett altfor mye Veronica Mars til å kunne se for meg han som vampyr iallefall! Jeg har en greie for han her (spesielt som Richard Castle):
Benedicte Skrevet 30. November 2009 Rapporter Skrevet 30. November 2009 Hvem var vel ikke litt småforelsket i Rex's eier, politimannen Alex Brandtner (Gedeon Burkhard)? Enig
ToneS Skrevet 1. Desember 2009 Rapporter Skrevet 1. Desember 2009 Hvem var vel ikke litt småforelsket i Rex's eier, politimannen Alex Brandtner (Gedeon Burkhard)? Kan ikke si det nei.. Neeei *ler* Har sett altfor mye Veronica Mars til å kunne se for meg han som vampyr iallefall! Jeg har en greie for han her (spesielt som Richard Castle): Nei, han er snasen som vamp! Har du sett Moonlight? Har ikke sett han i en annen rolle jeg, så det er helt naturlig for meg.. haha Richard Castle er genial! Han er ganske kjekk i Firefly også!
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar