Gå til innhold
Hundesonen.no

Drømmemannen


MegaMarie

Recommended Posts

  • Svar 313
  • Created
  • Siste svar
You know he knows Yvonne :)

Ikke min feil at Espen har lyst å være drømmemannen min :D

:P yes i doo

Hyggelig at jeg er nevnt da.. ... :)

Men takk til Synnøve da, det er jo hyggelig med hvertfall 1 som tenker på meg :D

Njaaa.. vil nå tro det finnes flere der da Espen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har nå sett at Marthe har rosa pisk hvertfall, daskeskinnet og håndjernene har hun sikkert gjemt :P

hehehe.. der ser man :D

Gjemt og gjemt, det er vel bare å gløtte litt på døren til soverommet hennes det :)

:) Der har vi informanten sin det tenker jeg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sikkert noen menn her inne også :)

Eller hva er det du vil høre? :P

Det tenkte jeg også på! :) Er da flere menn her inne enn Espen. Så det var ikke bare han vi utelot. Dere får lage deres egentråd hvor dere ærklerer dere som "sonis kvinnene sin drømmemann", så kanskje vi får et "sonis-par" :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



  • Nye innlegg

    • Vi har brukt Dog Breeding Science i Australia for å teste for ILM (Intestinal lipid malabsorption). Betalte rundt 400 kr og sendte spyttprøve.  De har utviklet en test for kelpier på denne sykdommen. Finnes visst og noen i Tyskland som har tatt utgangspunkt i testen som ble utviklet i Australia eller noe slikt, men vi brukte den i Australia da oppdretter tipset om den.  Fikk e-post om at hvis vi ønsket å teste noe mer så kunne de bruke prøvene til å teste i en kort periode. Ble litt nysgjerrig på fargetesting ettersom jeg håper han har arvet faren sin shaded/ghost tan farge. Men jeg vet ikke hvor mye svaret hadde gitt meg, jeg kan og bare vente å se hva han blir. Foreløpig tydelige antygdninger til at han vil bli shaded/ghost tan 😄
    • Jeg ville nok tenkt over hvorvidt hundene vi omgikkes var vaksinerte og friske, og ikke la valpen hilse på tilfeldige fremmede hunder. Jeg ville definitivt ikke oppsøkt hundeparker, f.eks. Men ellers tenker jeg at det er relativt trygt her i Norge så lenge man tenker seg litt om.
    • Nei. Jeg tenkte ingenting på begrensninger rundt andre hunder før 12 ukers vaksinen. Tilfeldigvis tok vi vaksine samme dag som valpekurset skulle ha første dag hvor valpene var med. Men jeg ville ikke latt det begrense meg heller.
    • Ser her på forumet at flere får/har fått valp i år. Herlig ❤️ bilder av de søte små ❤️ En ting jeg lurer på; de fleste henter valpene ca 8 uker gamle. Og så skal de vel vaksineres rundt 12 uker gamle: I denne perioden begrenser dere kontaktene med andre hunder, eller er dette med smitte ikke noe dere tenker så mye på? Venter dere med valpekurs til valpen er vaksinert?  
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...