Gå til innhold
Hundesonen.no

Alle fra Bergen


Benedicte

Recommended Posts

Tirsdag 08. November 2005 skal norsk schæferklubb ha uoffisiell LP-cup ved Lønningen Hundesportsenter.

Du kan delta i følgende klasser:

Nybegynner, NKK lydighet kl. I, II, III, RIK Begynnerprøve gr. B

samt RIK gr. B kl. I, II, III.

Kan ikke alle sammen fra Bergen komme på den da? :P Kine og chihuahua'ene, Lazita tar med gjengen sin, Jeanette, Birte, Veronica osv? Hihi, hadde vært moro om mange fra hundesonen kunne komme, og det er jo også nybegynner klasse (Tannvisning, Fellesdekk 1 min., Lineføring, Fri ved fot, Stå under marsj, Innkalling fra sitt, Helhetsinntrykk), så det hadde jo vært gøy om de som ikke har debutert i klasse 1 ennå kunne ha deltatt der :D:wink: Har alltid sett for meg Pito som lydighetschampion :wink:;) (jeg har faktisk fått Birte med på å gå nybegynnerklasse med Sico!).

Hadde ikke det vært moro? 8)

http://www.nschk-bergen.com/BG_sky_LPcup_annonse.htm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

he he he ja ikke sant, gå lydighet med Aiwa som ikke kan holdekjeft :D de hadde trukket så mye på det at hun hadde aldri klart det.

men med småen som har gått kurs så hadde vi kanskje klart noe,men da må vi begynne å trene på øvelsene igjen(har ikke trent siden kurest var over for 1 år siden).

tror ikke jeg hadde fått til stå under marsj alikavell for det har vi aldri trent på :?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal vi delta på noe nybegynnerstevne, så må det være tilatt med superlim under dekk... :roll:

Men det er nok morro å se på da! :D

Tror nok meg og mongo kommer, jeg.Det er såå god trening bare å stå utenfor og, så.Men shæferhundklubben har jo flyttet nå - lønningen hundesport senter...?hvor er det...? :oops:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal vi delta på noe nybegynnerstevne, så må det være tilatt med superlim under dekk... :roll:  

Men det er nok moro å se på da!  :D  

Tror nok meg og mongo kommer, jeg.Det er såå god trening bare å stå utenfor og, så.Men shæferhundklubben har jo flyttet nå - lønningen hundesport senter...?hvor er det...? :oops:

lønningen er jo der oppe ved flyplassen da :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet hvor shæferhundklubben holder til NÅ..-jeghar trent der selv - men såvidt jeg forstår så har de flyttet? Og etter min viten så var de allerede vitterlig på lønningen når jeg trente der...-så hvor er så hundesportsenteret..?? Er det det de kaller den grusplassen de alltid har holdt til på...? :?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tirsdag 08. November 2005 skal norsk schæferklubb ha uoffisiell LP-cup ved Lønningen Hundesportsenter.  

Du kan delta i følgende klasser:  

Nybegynner, NKK lydighet kl. I, II, III, RIK Begynnerprøve gr. B

samt RIK gr. B kl. I, II, III.

Kan ikke alle sammen fra Bergen komme på den da? :P Kine og chihuahua'ene, Lazita tar med gjengen sin, Jeanette, Birte, Veronica osv? Hihi, hadde vært moro om mange fra hundesonen kunne komme, og det er jo også nybegynner klasse (Tannvisning, Fellesdekk 1 min., Lineføring, Fri ved fot, Stå under marsj, Innkalling fra sitt, Helhetsinntrykk), så det hadde jo vært gøy om de som ikke har debutert i klasse 1 ennå kunne ha deltatt der :D  :wink: Har alltid sett for meg Pito som lydighetschampion :wink:  ;)  (jeg har faktisk fått Birte med på å gå nybegynnerklasse med Sico!).

Hadde ikke det vært moro? 8)  

http://www.nschk-bergen.com/BG_sky_LPcup_annonse.htm

Åh morro da!

Hehehehhehehehehhe syns jeg ser for meg Pito der jah! Da får alle seg en god latter jaffal! Tannvisning kan hun,fellesdekk er jeg faktisk litt nysgjerrig på om hun klarer,lineføring? tjaaa..nei tror ikke det :oops: Fri ved fot? Ehmmm :oops: stå under marsj kan hun ikke,,,,,Nei huff tror ikke jeg tør å begi meg ut på noe sånnt :oops:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tirsdag 08. November 2005 skal norsk schæferklubb ha uoffisiell LP-cup ved Lønningen Hundesportsenter.  

Du kan delta i følgende klasser:  

Nybegynner, NKK lydighet kl. I, II, III, RIK Begynnerprøve gr. B

samt RIK gr. B kl. I, II, III.

Kan ikke alle sammen fra Bergen komme på den da? :( Kine og chihuahua'ene, Lazita tar med gjengen sin, Jeanette, Birte, Veronica osv? Hihi, hadde vært moro om mange fra hundesonen kunne komme, og det er jo også nybegynner klasse (Tannvisning, Fellesdekk 1 min., Lineføring, Fri ved fot, Stå under marsj, Innkalling fra sitt, Helhetsinntrykk), så det hadde jo vært gøy om de som ikke har debutert i klasse 1 ennå kunne ha deltatt der ;)  :wink: Har alltid sett for meg Pito som lydighetschampion :wink:  :P  (jeg har faktisk fått Birte med på å gå nybegynnerklasse med Sico!).

Hadde ikke det vært moro? 8)  

http://www.nschk-bergen.com/BG_sky_LPcup_annonse.htm

Hehe.. hadde vært kjempegøy om mange kunne treffes da :P

Vil bare si at det IKKE er sikkert at jeg skal delta i noe som helst den dagen.. Tror ikke jeg tør det :oops: Dessuten har vi ikke trent nok på noen av øvelsene :( Men vi får se :wink: Bare 5 dager til jo :-o (Sorry Benz :D ) hehe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...