KristinL Skrevet 26. Oktober 2009 Rapporter Share Skrevet 26. Oktober 2009 Jeg driver å utdanner meg til hundemassør, på Nordisk Hundemassasje skole. Jeg skal ha ganske mye praksis, og behandle flere hunder i løpet av utdanningen, og nå begynner jeg å gå litt tom for hunder jeg kjenner. Tenkte derfor å høre her, om det er noen som har eller vet av noen hunder i Trondheimsområdet som kunne tenke seg en gratis massasje. Send me gjerne en PM, og bare spørr om noen lurer mer på hva det går ut på :rolleyes2: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wentakeri Skrevet 26. Oktober 2009 Rapporter Share Skrevet 26. Oktober 2009 Hei! Har sendt deg en PM. :rolleyes2: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SD Skrevet 26. Oktober 2009 Rapporter Share Skrevet 26. Oktober 2009 Mine to setter vel sikkert stor pris på en aldri så liten massasje :rolleyes2: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maja&Twinki Skrevet 26. Oktober 2009 Rapporter Share Skrevet 26. Oktober 2009 Jeg har en valpis og en på 4,5 år som helt sikkert kunne tenkt seg massasje :rolleyes2: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingvild Skrevet 26. Oktober 2009 Rapporter Share Skrevet 26. Oktober 2009 Tinka vil gjerne bli knadd på. :rolleyes2: Jeg har kun mulighet på dagtid + i helgene, da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KristinL Skrevet 26. Oktober 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet 26. Oktober 2009 Mine to setter vel sikkert stor pris på en aldri så liten massasje Kan få til det Jeg har en valpis og en på 4,5 år som helt sikkert kunne tenkt seg massasje Hvor gammel er lillefrøkna nå da? De bør helst være fylt 1 år, eller evt. være så og si utvokst før det er lurt å ta en hel massasjebehandling Men selvfølgelig en lett massasje går det helt fint å gjøre. Masserer gjerne den voksne i hvertfall Tinka vil gjerne bli knadd på. Jeg har kun mulighet på dagtid + i helgene, da. Ikke noe problem det, jeg jobber turnus (dag, kveld og natt). Så jeg får til på dagtid også jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cloudberry Skrevet 26. Oktober 2009 Rapporter Share Skrevet 26. Oktober 2009 Det høres deilig ut for hunden det Men vet ikke helt hvor pent hun ville oppført seg, spørs om det blir en utfordring å få henne til å holde seg rolig.. Men om du vil prøve hadde det jo vært kjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KristinL Skrevet 26. Oktober 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet 26. Oktober 2009 Det høres deilig ut for hunden det Men vet ikke helt hvor pent hun ville oppført seg, spørs om det blir en utfordring å få henne til å holde seg rolig.. Men om du vil prøve hadde det jo vært kjekt Hehe, ikke første gangen jeg hører det Noen ganger er de roligere enn man skulle tro på forhånd. Hvis du vil så kan jeg godt prøve ja, utfordringer er også bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cloudberry Skrevet 26. Oktober 2009 Rapporter Share Skrevet 26. Oktober 2009 Ikke sant? *sende PM* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SD Skrevet 26. Oktober 2009 Rapporter Share Skrevet 26. Oktober 2009 Kan få til det Flott Jeg kan kveldstid og helg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maja&Twinki Skrevet 26. Oktober 2009 Rapporter Share Skrevet 26. Oktober 2009 Kan få til det Hvor gammel er lillefrøkna nå da? De bør helst være fylt 1 år, eller evt. være så og si utvokst før det er lurt å ta en hel massasjebehandling Men selvfølgelig en lett massasje går det helt fint å gjøre. Masserer gjerne den voksne i hvertfall Ikke noe problem det, jeg jobber turnus (dag, kveld og natt). Så jeg får til på dagtid også jeg Lilledamis er nå 7 måneder, vil tro hun er utvokst egentlig. Men store ønsker seg iaf massasje Jeg har fri på kveldene og tirsdag og helg på dagtid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shilamon Skrevet 27. Oktober 2009 Rapporter Share Skrevet 27. Oktober 2009 ååh! dette tilbudet skulle kommet i kristiansand, for jeg tror slafsesettern kunne trengt å bli knadd litt på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AnkiogBonita Skrevet 28. Oktober 2009 Rapporter Share Skrevet 28. Oktober 2009 Frøkna mi takker ivrig ja:-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar