Gå til innhold
Hundesonen.no

Gratis hundemassasje


KristinL

Recommended Posts

Jeg driver å utdanner meg til hundemassør, på Nordisk Hundemassasje skole. Jeg skal ha ganske mye praksis, og behandle flere hunder i løpet av utdanningen, og nå begynner jeg å gå litt tom for hunder jeg kjenner. Tenkte derfor å høre her, om det er noen som har eller vet av noen hunder i Trondheimsområdet som kunne tenke seg en gratis massasje.

Send me gjerne en PM, og bare spørr om noen lurer mer på hva det går ut på :rolleyes2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mine to setter vel sikkert stor pris på en aldri så liten massasje :)

Kan få til det :D

Jeg har en valpis og en på 4,5 år som helt sikkert kunne tenkt seg massasje ;)

Hvor gammel er lillefrøkna nå da? De bør helst være fylt 1 år, eller evt. være så og si utvokst før det er lurt å ta en hel massasjebehandling :D Men selvfølgelig en lett massasje går det helt fint å gjøre. Masserer gjerne den voksne i hvertfall ;)

Tinka vil gjerne bli knadd på. :) Jeg har kun mulighet på dagtid + i helgene, da.

Ikke noe problem det, jeg jobber turnus (dag, kveld og natt). Så jeg får til på dagtid også jeg :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det høres deilig ut for hunden det :) Men vet ikke helt hvor pent hun ville oppført seg, spørs om det blir en utfordring å få henne til å holde seg rolig.. Men om du vil prøve hadde det jo vært kjekt :D

Hehe, ikke første gangen jeg hører det ;) Noen ganger er de roligere enn man skulle tro på forhånd. Hvis du vil så kan jeg godt prøve ja, utfordringer er også bra :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan få til det :P

Hvor gammel er lillefrøkna nå da? De bør helst være fylt 1 år, eller evt. være så og si utvokst før det er lurt å ta en hel massasjebehandling :) Men selvfølgelig en lett massasje går det helt fint å gjøre. Masserer gjerne den voksne i hvertfall ;)

Ikke noe problem det, jeg jobber turnus (dag, kveld og natt). Så jeg får til på dagtid også jeg :D

Lilledamis er nå 7 måneder, vil tro hun er utvokst egentlig. Men store ønsker seg iaf massasje ;) Jeg har fri på kveldene og tirsdag og helg på dagtid :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...