Gå til innhold
Hundesonen.no

Fellestrening i lydighet


SiriogDiego

Recommended Posts

Har aldri gått kurs eller liknende i forhold til lydighet, men hadde vært moro å være med uansett da...:D

Dersom dere har litt tålmodighet med meg og minsten... :icon_redface::whistle:

Det er bare å bli med :) Må jo begynne en gang :D Og vi trenger å trene med forstyrrelser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når klokka skal vi si da? 12?

Aner ikke hvor vi skal trene jeg...vet du hvor schæferklubben i moss pleier å trene? har ikke vært der på mange år, men kan jo være et greit sted å bruke...? Regner med vi blir alene der såpass tidlig på dagen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når klokka skal vi si da? 12?

Aner ikke hvor vi skal trene jeg...vet du hvor schæferklubben i moss pleier å trene? har ikke vært der på mange år, men kan jo være et greit sted å bruke...? Regner med vi blir alene der såpass tidlig på dagen...

Kan godt si kl 12. Mener du Ødemørk? Evt så kan vi trene på ørejordet i Moss eller i Nesparken. Er ikke 100 % sikker på om det er folk der på dagtid men.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan godt si kl 12. Mener du Ødemørk? Evt så kan vi trene på ørejordet i Moss eller i Nesparken. Er ikke 100 % sikker på om det er folk der på dagtid men.

Mener ødemørk ja! :whistle:

Ørejordet vet jeg ikke hvor er...nesparken er vel også greit...Du får bestemme du! :twisted:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...