Tøfflus Skrevet 2. Desember 2009 Rapporter Share Skrevet 2. Desember 2009 Lagde en enkel en jeg også.. Av Mira og frier Qui <3 AHA, så du kan altså! Gjett hvem som skal lage mitt julekort iår da Med dine bilder av mine hunder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 2. Desember 2009 Rapporter Share Skrevet 2. Desember 2009 Lagde en enkel en jeg også.. Av Mira og frier Qui <3 Så søte! Mira er vel en mini Lukis? Riktig farge å Bare litt mer konsentrert enn på Qui som er litt større Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 2. Desember 2009 Rapporter Share Skrevet 2. Desember 2009 Hmm har prøvd, men er ikke så god enda: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ida:) Skrevet 2. Desember 2009 Rapporter Share Skrevet 2. Desember 2009 Så søte! Mira er vel en mini Lukis? Riktig farge å Bare litt mer konsentrert enn på Qui som er litt større Ja, hun er en liten mini Lukis og tror hun trives med det Qui vet nok at hun er noe annet, men vil nok gjerne lage noen DaLukis valper alikevell, men det var det gudselov ikke snakk om i følge Mira.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AnitaK Skrevet 3. Desember 2009 Rapporter Share Skrevet 3. Desember 2009 Det ble litt stort ser jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar