Bananen Skrevet 20. Oktober 2009 Rapporter Skrevet 20. Oktober 2009 Ser at jeg ikke har postet disse. Så jeg får vel bare kjøre i gang! Kan trykkes på for større. Nyter været med sleazy blikk og snurrebassen på luftetur. I iz happy! Godbit! Gi meg godbit! Jada, jeg er ei fjolle. Masefjas! Det er heit og jeg har løpt fjellet opp og ned i evigheten!
SoppenCamilla Skrevet 20. Oktober 2009 Rapporter Skrevet 20. Oktober 2009 Fiiiningen! Skikkelig behagelig stemning i bildene, og, som vanlig!
Emilie Skrevet 20. Oktober 2009 Rapporter Skrevet 20. Oktober 2009 Skikkelig fine høstbilder Hvilket fjell i Bergen er det dere har gått på?
Bananen Skrevet 21. Oktober 2009 Forfatter Rapporter Skrevet 21. Oktober 2009 Skikkelig fine høstbilder Hvilket fjell i Bergen er det dere har gått på? Vi gikk mot Fjell festning. På Sotra. Takk.
PhoNuLi Skrevet 21. Oktober 2009 Rapporter Skrevet 21. Oktober 2009 Blir bare mer og mer glad i golden retriever jeg, skjønne bilder Har aldri vært en stor tilhenger av rasen, men begynner hvirkelig å falle for den. Slike bilder gjør meg i hvertfall ikke mindre sjarmert
MegaMarie Skrevet 24. Oktober 2009 Rapporter Skrevet 24. Oktober 2009 Vi gikk mot Fjell festning. På Sotra. Takk. Haha, det kunne jeg faktisk se på bildene
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar