Gå til innhold
Hundesonen.no

Endre farge i Wordpressbloggen


Benedicte

Recommended Posts

Er det vanlig at de krever penger for at en skal kunne endre slike ting? Blogspot krever ikke slikt så vidt meg bekjent?

Tilbud og etterspørsel... Så lenge folk er villig til å betale for å kunne endre designet så fortsetter de å ta betalt for det. Kjipt gjort synes jeg, men men. :aww:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Signeres...

*glad i norbloggen sin*

Jeg er også glad i norbloggen din, men norblogg har jo aldri åpent for nye registreringer. :aww: Trykker.com er vel det "norske wordpress", der var det iallefall gratis css tidligere da jeg hadde det. Men uendelig mye bugs og problemer gjorde at jeg gikk tilbake til wordpress.

Edit: Blogspot liker jeg ikke. Eller dvs, jeg synes det er urstygt med den linja som kommer øverst i vinduet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er også glad i norbloggen din, men norblogg har jo aldri åpent for nye registreringer. :hmm: Trykker.com er vel det "norske wordpress", der var det iallefall gratis css tidligere da jeg hadde det. Men uendelig mye bugs og problemer gjorde at jeg gikk tilbake til wordpress.

Men du har jo eget webhotell, så hvorfor har du ikke bloggen der i stedet? Da kan du endre så mye du vil, gratis. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tsk tsk tsk... jeg synes ikke det såh! *flire*

:)

Men du har jo eget webhotell, så hvorfor har du ikke bloggen der i stedet? Da kan du endre så mye du vil, gratis. :hmm:

Rett og slett fordi jeg ikke skjønner bæret egentlig. Jeg har ikke prøvd veldig hardt å sette meg inn i det, men det virket så komplisert at jeg lot det være..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rett og slett fordi jeg ikke skjønner bæret egentlig. Jeg har ikke prøvd veldig hardt å sette meg inn i det, men det virket så komplisert at jeg lot det være..

Det virker veldig komplisert i begynnelsen, men det er ikke det. Det er bare selve installeringa som kan være litt forvirrende. Til og med jeg får det til, og jeg kan ikke påstå at jeg er spesielt teknisk anlagt... Hvis du skulle få lyst til å prøve igjen hjelper jeg gjerne til jeg, men det er fritt valg selvfølgelig. :hmm:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det virker veldig komplisert i begynnelsen, men det er ikke det. Det er bare selve installeringa som kan være litt forvirrende. Til og med jeg får det til, og jeg kan ikke påstå at jeg er spesielt teknisk anlagt... Hvis du skulle få lyst til å prøve igjen hjelper jeg gjerne til jeg, men det er fritt valg selvfølgelig. :hmm:

Nå har jeg betalt nettopp for et år, men skal antageligvis snart ha i gang en ny hjemmeside, da skal du ikke se bort i fra at jeg maser litt på deg. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enda et spørsmål: Hvordan får jeg inn linker i margen?

Edit: Fant ut av det

I bloggen? Da går du inn under utseende -> widgets -> også drar du en sånn blogroll-widget ting over til den sidekolonnen der, og lagrer. Vips så har du linker i margen i bloggen din. :hmm:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er også glad i norbloggen din, men norblogg har jo aldri åpent for nye registreringer. :twisted: Trykker.com er vel det "norske wordpress", der var det iallefall gratis css tidligere da jeg hadde det. Men uendelig mye bugs og problemer gjorde at jeg gikk tilbake til wordpress.

Edit: Blogspot liker jeg ikke. Eller dvs, jeg synes det er urstygt med den linja som kommer øverst i vinduet.

Det står vell at Norblogg åpner for nye brukere igjen i Januar 2010?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ehm ja? Og hvor lenge har det vært stengt for nye brukere? Og gidder jeg og vente i to måneder med å blogge? Neh.

Hvis du vil være sikker på å komme med da, kan det hende det er lurt å sende admin av norblogg en e-mail. :innocent: Hun er veldig hjelpsom.

Du bruker jo wordpress-systemet fra førav, så hvis du hadde fått deg en norblogg om 2mnd hadde det bare vært for deg å laste ned en fil fra den gamle bloggen din og laste den opp i norbloggen - og vips så har du alle innlegg, sider og kommentarer. :whistle:

Det er veldig enkelt å "flytte" når man bruker WP rett og slett.

... Norblogg har forresten bestemt seg for å hoste færre blogger, og det er fordi at de vil gi bedre vilkår til de som de hoster, i form av større plass og forskjellig slikt. Jeg syns det er bra at det ikke er åpent hele tiden lengre :poke: Og blogger som ikke er aktive og blir brukt blir slettet etter 2mnd med mindre man sier ifra til norblogg-admin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...