Henriette Skrevet 9. Oktober 2009 Rapporter Skrevet 9. Oktober 2009 Endeli fikk jeg vær til å ta med kamra ut
Guest Gråtass Skrevet 9. Oktober 2009 Rapporter Skrevet 9. Oktober 2009 Så stor og pen lille lakrisen har blitt!
Henriette Skrevet 9. Oktober 2009 Forfatter Rapporter Skrevet 9. Oktober 2009 Så stor og pen lille lakrisen har blitt! Ja hun er snart 7 mnder. helt utrolig så tiden går
Guest Gråtass Skrevet 9. Oktober 2009 Rapporter Skrevet 9. Oktober 2009 Ja hun er snart 7 mnder. helt utrolig så tiden går Ja jeg vil egentlig ikke snakke om sånt for det minner meg på hvor utrolig på etterskudd jeg er med treningen av Alva, som er like gammel.. Men vi har startet litt med sau da. Lydighet er barnslig, spor er for pingler og hverdagstrening er definitivt oppskrytt!
Henriette Skrevet 9. Oktober 2009 Forfatter Rapporter Skrevet 9. Oktober 2009 Ja jeg vil egentlig ikke snakke om sånt for det minner meg på hvor utrolig på etterskudd jeg er med treningen av Alva, som er like gammel.. Men vi har startet litt med sau da. Lydighet er barnslig, spor er for pingler og hverdagstrening er definitivt oppskrytt! hehe, bra det ikke bare er meg vi går litt blodsopr, ellers så gjør vi nesten ikke noe... men nå skal jeg sette igang
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar