Gå til innhold
Hundesonen.no

WDS 2009


Izziebelle

Recommended Posts

Skrevet
Alle de norske bernerne som stilte fikk Excellent!

Pappa'n til Fredrik, Norske Ola Odelsgutt av Hiselfoss ble nr. 5 i championklassen av 44 påmeldte! <ahttp://hundesonen.no/uploads/emoticons/Jul_blush.png' alt=':icon_redface:'> Svenske Odysseus ble nr. 3. Nr. 2 ble Stedfast Adelstamm Chester.

Tapre Trultemor av Hiselfoss ble nr. 2 i championklasse, 22 påmeldte. Apoletano's Uppercut ble nr. 4.

Goyubara Geiko av Hiselfoss ble nr. 4 i veteran.

Yaban Yorokobi av Hiselfoss og Yo-Yo Bentley av Hiselfoss ble begge plukket ut i en stor åpenklasse, men ikke plassert.

Vinner av åpen klasse hannhund ble Funatic Taittinger, nr. 2 ble Xanders Hill Hunter.

Beste åpen tispe ble Flair Vant Stokerybos.

Emerson Vant Stokerybos ble BIR og Reisenshine Degli Antichi Mulini ble beste tispe.

Om noen vet hvem som ble jww og vww så rop ut!

Edit; Om jeg ikke tar heelt feil så ser det ut til at det er Hamlet Bernenskie Ranczo som kapret den ene jww tittelen.

Hvor er det du finner resultater da Mona? Er det noen link til der resultater ligger.

Ser ut til at Kennel Hiselfoss har fått med seg mange dit, fint at man har mulighet å dra så langt.

Skrevet
Hvor er det du finner resultater da Mona? Er det noen link til der resultater ligger.

Ser ut til at Kennel Hiselfoss har fått med seg mange dit, fint at man har mulighet å dra så langt.

Jeg har fått løpende resultater fra en jeg kjenner som er der.

Resultatene er nå lagt ut her: http://www.skj.sk/wds_09/php_vysledky_plem...lemenovyber=045

Skrevet

De norske fortsetter å gjøre det bra i Slovakia(?).

Slovakisk sennenspesial, ca. 150 påmeldte.

Nr. 1 junior: Keep In Touch della Torre d'Ovarda

Nr. 1 unghund: Hamlet vom Gipfelfeuer

Nr. 1 åpen: Funatic Taittinger med cac

Nr. 2 åpen: Yo-Yo Bentley av Hiselfoss med res. cac!

Edit;

Ola Odelsgutt av Hiselfoss vant championklassen og Goyubara Geiko av Hiselfoss vant veteranklassen! :wub:

Heia Norge!

Edit 2: Ola og Trulte ble BIS 2 parklasse og Geiko ble BIS veteran!

Skrevet
De norske fortsetter å gjøre det bra i Slovakia(?).

Slovakisk sennenspesial, ca. 150 påmeldte.

Nr. 1 junior: Keep In Touch della Torre d'Ovarda

Nr. 1 unghund: Hamlet vom Gipfelfeuer

Nr. 1 åpen: Funatic Taittinger med cac

Nr. 2 åpen: Yo-Yo Bentley av Hiselfoss med res. cac!

Edit;

Ola Odelsgutt av Hiselfoss vant championklassen og Goyubara Geiko av Hiselfoss vant veteranklassen! :wub:

Heia Norge!

Imponert av dem alle sammen,og vi HAR mange flotte representanter her til lands :wub:

Heia Norge igjen!!

Skrevet

Fascinerende, fikk svar på noe jeg har lurt på i dag også. Cacis ble BIS oppdretter 1 med flatgurppa og BIS2 med am.cocker gruppa...

EDIT; De ble visst også BIS veteran, og BIS avl. Oi!

Skrevet
Fascinerende, fikk svar på noe jeg har lurt på i dag også. Cacis ble BIS oppdretter 1 med flatgurppa og BIS2 med am.cocker gruppa...

EDIT; De ble visst også BIS veteran, og BIS avl. Oi!

La merke til at det var mye Cacis på toppen der ja. Også en Almanza-flat som BIG 3!

Og faraohunden som ble BIS er svenskeid.

Bra dag for svenskene. :(

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


  • Nye innlegg

    • Det er vel nyttig uansett hva slags pels hunden har vil jeg tro. Du skrev i startinnlegget at du har en "ikke røytefri hund"? Mente du omvendt? Det er jo stor variasjon i pelstype på hunder som ikke røyter også, men uansett må jo ørene nappes.
    • Er det nødvendig? Altså om det er lurt å ha og å bruke på pels som ikke røyter? Om det funker bra?
    • Det var jo en himla krangel her om "etikette" for noen (mange) år siden. Mange sluttet å bruke forumet etter det, antageligvis fordi de "tapte". Ironisk nok forsvant de som vant også, så den diskusjonen var jo mye vits i 😛  Ellers er det vel som flere sier, andre arenaer og livssituasjoner har tatt over. Jeg kikker innom av og til. Blir forhåpentligvis valp i september   
    • Jeg har hunder som jeg napper hår i ørene på.  Bruker earpowder, det gjør det lettere å få tak i hårene og de slipper lettere.  Noen ganger når hårene sitter langt inne, bruker jeg veneklemme (arterieklemme) for å få de ut.  Dette får du i dyrebutikk. Håper dette kan hjelpe deg.  Hvis hunden stritter imot, må det bare trenes på, så går det fint.
    • En hundefrisør kan antageligvis hjelpe deg bedre enn en dyrlege, både med den faktiske jobben og opplæring om hvordan du gjør det selv. Har du ikke fått noe veiledning av oppdretter om tilvenning og trening på pelsstell? Hvis det er en rasehund så er det også mulig at raseklubben har klippekurs eller noen som kan hjelpe.
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...