Gå til innhold
Hundesonen.no

WDS 2009


Izziebelle

Recommended Posts

Gratulerer med familien!

Berner dømmes lørdag, og er på en femteplass over flest påmeldte i rasen, og jeg heier sterkt på alle nordmenn som er der, vet vel om en ti norske bernere. Og foreløpig er mitt dyr den eneste norske berner som har tatt verdensvinnertittel.. :icon_confused: Men jeg kan unne flere det, altså! :icon_confused:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

115 briarder påmeldt, litt merkelig dømming. Hunder som har gjort det bra på utstillinger for franske spesialdommere har fått bare VG. BIR-hunden var forøvrig også BIR på Crufts, men hun ser litt anonym ut (har sett henne på video).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååå, også sa hun ikke no da jeg spurte? Fy skam, nå må jeg sjekke! Edit: Jaa, det var lille Summerhat som vant! Og bror Travis ble BIM :icon_confused: Flinke søsken det tenker jeg.

Å, så moro da ! Grattis med fiiiiine søsken :icon_confused:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

VM lydighet:

Trond og Bajaz kom på 2.plass i dagens konkurranse (1/3 av deltakerene har gått idag) :lol:. Det gikk ikke fullt så bra med Solgunn, som fikk 0 av en dommer på fri ved fot, pga lyd og 0 av en dommer på neseprøve (vet ikke hva som skjedde her).

Konkurransen fortsetter imorgen, men Ekstra og Tigern. På søndag skal Flis (til Kjellaug) gå og ikke minst, min alle beste venninde- Trine med Meg!! :ahappy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

VM lydighet:

Trond og Bajaz kom på 2.plass i dagens konkurranse (1/3 av deltakerene har gått idag) :ahappy:. Det gikk ikke fullt så bra med Solgunn, som fikk 0 av en dommer på fri ved fot, pga lyd og 0 av en dommer på neseprøve (vet ikke hva som skjedde her).

Konkurransen fortsetter imorgen, men Ekstra og Tigern. På søndag skal Flis (til Kjellaug) gå og ikke minst, min alle beste venninde- Trine med Meg! :hmm:

Spennende! Fortsett å oppdatere her :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle de norske bernerne som stilte fikk Excellent!

Pappa'n til Fredrik, Norske Ola Odelsgutt av Hiselfoss ble nr. 5 i championklassen av 44 påmeldte! <ahttp://hundesonen.no/uploads/emoticons/Jul_blush.png' alt=':icon_redface:'> Svenske Odysseus ble nr. 3. Nr. 2 ble Stedfast Adelstamm Chester.

Tapre Trultemor av Hiselfoss ble nr. 2 i championklasse, 22 påmeldte. Apoletano's Uppercut ble nr. 4.

Goyubara Geiko av Hiselfoss ble nr. 4 i veteran.

Yaban Yorokobi av Hiselfoss og Yo-Yo Bentley av Hiselfoss ble begge plukket ut i en stor åpenklasse, men ikke plassert.

Vinner av åpen klasse hannhund ble Funatic Taittinger, nr. 2 ble Xanders Hill Hunter.

Beste åpen tispe ble Flair Vant Stokerybos.

Emerson Vant Stokerybos ble BIR og Reisenshine Degli Antichi Mulini ble beste tispe.

Om noen vet hvem som ble jww og vww så rop ut!

Edit; Om jeg ikke tar heelt feil så ser det ut til at det er Hamlet Bernenskie Ranczo som kapret den ene jww tittelen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle de norske bernerne som stilte fikk Excellent!

Pappa'n til Fredrik, Norske Ola Odelsgutt av Hiselfoss ble nr. 5 i championklassen av 44 påmeldte! :icon_redface: Svenske ble nr. 3. Nr. 2 ble

ble nr. 2 i championklasse, 22 påmeldte. ble nr. 4.

ble nr. 4 i veteran.

og ble begge plukket ut i en stor åpenklasse, men ikke plassert.

Vinner av åpen klasse hannhund ble , nr. 2 ble .

Beste åpen tispe ble

ble BIR og ble beste tispe.

Om noen vet hvem som ble jww og vww så rop ut!

Edit; Om jeg ikke tar heelt feil så ser det ut til at det er som kapret den ene jww tittelen.

Heia familien!

Og for Emerson betyr det opprykk, siden han ble beste hannhund i fjor. Beste tispe i år ble nummer tre i champion i fjor. Taitinger vant unghund i fjor, Trulte ble tre i åpen klasse i fjor - artig med hunder som holder kvaliteten over tid, for ulike dommere, og kan hevde seg på flere store utstillinger.

Og X'en beholder sin posisjon som eneste norske berner med VV-tittel... :icon_redface:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva slags rase er DEUTSCHE DOGGE GEFLECKT? Den vant gruppe 2 i dag.

Deutsche Dogge er grand danois, og jeg antar det da er harlekin - de bedømmes som flere raser, delt på farger. Eller brindle? Google hunden, hva finner du da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Open class / trieda otvorená

11157 ADENS MULLIGE MALTE MANDELKUBB

Owner / majiteľ: Lyren Kenneth Excelent 1, CAC

Champion class / trieda šampiónov

11158 GONZO S MARKUS

Owner / majiteľ: Christensen Lilian & Jens Excelent 1, CAC, BOB, World Winner

Veteran class / trieda veteránov

11159 HARITZAS HUGO

Owner / majiteľ: Lyren Kenneth Excelent 1, Veteran World Winner

BITCHES/ SUKY: 1

11160 GONZO S FREJA

Owner / majiteľ: Christensen Lilian & Jens Excelent 1, Veteran World Winner - Best Veteran

Ikke verst! Flotte hunder!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...