Izziebelle Skrevet 8. Oktober 2009 Rapporter Skrevet 8. Oktober 2009 Noen som er i Bratislava? I dag var det spisshunder og oppdretteren til Marco hadde med seg kullsøstra til Marco bla. og hun ble WW-09! Heia familien! WW-09 Schanderulven's Navdinieida-Noita
SFX Skrevet 8. Oktober 2009 Rapporter Skrevet 8. Oktober 2009 Gratulerer med familien! Berner dømmes lørdag, og er på en femteplass over flest påmeldte i rasen, og jeg heier sterkt på alle nordmenn som er der, vet vel om en ti norske bernere. Og foreløpig er mitt dyr den eneste norske berner som har tatt verdensvinnertittel.. Men jeg kan unne flere det, altså!
Guest Jonna Skrevet 8. Oktober 2009 Rapporter Skrevet 8. Oktober 2009 Noen som har link til hvor jeg finner antallet i rasen. Prøvde finne, men klarte ikke. Bare nyfiken på hvor mange AK det er påmeldt.
SFX Skrevet 8. Oktober 2009 Rapporter Skrevet 8. Oktober 2009 Noen som har link til hvor jeg finner antallet i rasen. Prøvde finne, men klarte ikke. Bare nyfiken på hvor mange AK det er påmeldt. Det er 22 påmeldt. Informasjonshefte (kalles Catalogue på forsiden) WDS 2009
Guest Jonna Skrevet 8. Oktober 2009 Rapporter Skrevet 8. Oktober 2009 Det er 22 påmeldt. Informasjonshefte (kalles Catalogue på forsiden) WDS 2009 Takker og bukker. Det er halvparten av det antallet som var i fjor det. Under halvparten faktisk 1/3 del.
Peers Skrevet 8. Oktober 2009 Rapporter Skrevet 8. Oktober 2009 60 springere. Det er jo samme antall som vi av og til har her hjemme det...
Gjest Skrevet 8. Oktober 2009 Rapporter Skrevet 8. Oktober 2009 300ognoe labradorer? Helt vanvittig mange flere enn vanlig i Norge
ipadda Skrevet 8. Oktober 2009 Rapporter Skrevet 8. Oktober 2009 4 gårdshunder også har jeg ikke meldt på.... veldig spendt på hvem de fire gårdshundene er da :-)
Guest Jonna Skrevet 9. Oktober 2009 Rapporter Skrevet 9. Oktober 2009 Fetteren til Blaze ble WW09 av hannhundene, tispen av en import fra Sverige, men begge måtte se seg slått av Junior WW tispe.
Siri Skrevet 9. Oktober 2009 Rapporter Skrevet 9. Oktober 2009 115 briarder påmeldt, litt merkelig dømming. Hunder som har gjort det bra på utstillinger for franske spesialdommere har fått bare VG. BIR-hunden var forøvrig også BIR på Crufts, men hun ser litt anonym ut (har sett henne på video).
SFX Skrevet 9. Oktober 2009 Rapporter Skrevet 9. Oktober 2009 Ser ut til at Tíbras søster ble BIS2 valp i går, om jeg ikke tar mye feil?
Caroline Skrevet 9. Oktober 2009 Rapporter Skrevet 9. Oktober 2009 Ser ut til at Tíbras søster ble BIS2 valp i går, om jeg ikke tar mye feil? Ååå, også sa hun ikke no da jeg spurte? Fy skam, nå må jeg sjekke! Edit: Jaa, det var lille Summerhat som vant! Og bror Travis ble BIM Flinke søsken det tenker jeg.
Siri Skrevet 9. Oktober 2009 Rapporter Skrevet 9. Oktober 2009 Ååå, også sa hun ikke no da jeg spurte? Fy skam, nå må jeg sjekke! Edit: Jaa, det var lille Summerhat som vant! Og bror Travis ble BIM Flinke søsken det tenker jeg. Å, så moro da ! Grattis med fiiiiine søsken
Guest Dratini Skrevet 9. Oktober 2009 Rapporter Skrevet 9. Oktober 2009 112 hoffer påmeldt, like mange som i Sverige i fjor Skal bli spennende å se resultatene etterhvert
SaraS Skrevet 9. Oktober 2009 Rapporter Skrevet 9. Oktober 2009 75 parsons. De går vel i dag tror jeg. Jeg vet at eieren til Selmas bror er der, men vet ikke om han har med broren dit.
HHC Skrevet 9. Oktober 2009 Rapporter Skrevet 9. Oktober 2009 Ikke akkurat noe skremmende antall på flaten, færre enn Hamar i fjor...
borderen Skrevet 9. Oktober 2009 Rapporter Skrevet 9. Oktober 2009 VM lydighet: Trond og Bajaz kom på 2.plass i dagens konkurranse (1/3 av deltakerene har gått idag) . Det gikk ikke fullt så bra med Solgunn, som fikk 0 av en dommer på fri ved fot, pga lyd og 0 av en dommer på neseprøve (vet ikke hva som skjedde her). Konkurransen fortsetter imorgen, men Ekstra og Tigern. På søndag skal Flis (til Kjellaug) gå og ikke minst, min alle beste venninde- Trine med Meg!!
Peers Skrevet 9. Oktober 2009 Rapporter Skrevet 9. Oktober 2009 VM lydighet: Trond og Bajaz kom på 2.plass i dagens konkurranse (1/3 av deltakerene har gått idag) . Det gikk ikke fullt så bra med Solgunn, som fikk 0 av en dommer på fri ved fot, pga lyd og 0 av en dommer på neseprøve (vet ikke hva som skjedde her). Konkurransen fortsetter imorgen, men Ekstra og Tigern. På søndag skal Flis (til Kjellaug) gå og ikke minst, min alle beste venninde- Trine med Meg! Spennende! Fortsett å oppdatere her
Monab88 Skrevet 10. Oktober 2009 Rapporter Skrevet 10. Oktober 2009 Alle de norske bernerne som stilte fikk Excellent! Pappa'n til Fredrik, Norske Ola Odelsgutt av Hiselfoss ble nr. 5 i championklassen av 44 påmeldte! http://hundesonen.no/uploads/emoticons/Jul_blush.png' alt=':icon_redface:'> Svenske Odysseus ble nr. 3. Nr. 2 ble Stedfast Adelstamm Chester. Tapre Trultemor av Hiselfoss ble nr. 2 i championklasse, 22 påmeldte. Apoletano's Uppercut ble nr. 4. Goyubara Geiko av Hiselfoss ble nr. 4 i veteran. Yaban Yorokobi av Hiselfoss og Yo-Yo Bentley av Hiselfoss ble begge plukket ut i en stor åpenklasse, men ikke plassert. Vinner av åpen klasse hannhund ble Funatic Taittinger, nr. 2 ble Xanders Hill Hunter. Beste åpen tispe ble Flair Vant Stokerybos. Emerson Vant Stokerybos ble BIR og Reisenshine Degli Antichi Mulini ble beste tispe. Om noen vet hvem som ble jww og vww så rop ut! Edit; Om jeg ikke tar heelt feil så ser det ut til at det er Hamlet Bernenskie Ranczo som kapret den ene jww tittelen.
SFX Skrevet 10. Oktober 2009 Rapporter Skrevet 10. Oktober 2009 Alle de norske bernerne som stilte fikk Excellent! Pappa'n til Fredrik, Norske Ola Odelsgutt av Hiselfoss ble nr. 5 i championklassen av 44 påmeldte! Svenske ble nr. 3. Nr. 2 ble ble nr. 2 i championklasse, 22 påmeldte. ble nr. 4. ble nr. 4 i veteran. og ble begge plukket ut i en stor åpenklasse, men ikke plassert. Vinner av åpen klasse hannhund ble , nr. 2 ble . Beste åpen tispe ble ble BIR og ble beste tispe. Om noen vet hvem som ble jww og vww så rop ut! Edit; Om jeg ikke tar heelt feil så ser det ut til at det er som kapret den ene jww tittelen. Heia familien! Og for Emerson betyr det opprykk, siden han ble beste hannhund i fjor. Beste tispe i år ble nummer tre i champion i fjor. Taitinger vant unghund i fjor, Trulte ble tre i åpen klasse i fjor - artig med hunder som holder kvaliteten over tid, for ulike dommere, og kan hevde seg på flere store utstillinger. Og X'en beholder sin posisjon som eneste norske berner med VV-tittel...
Monab88 Skrevet 10. Oktober 2009 Rapporter Skrevet 10. Oktober 2009 Hva slags rase er DEUTSCHE DOGGE GEFLECKT? Den vant gruppe 2 i dag. En norskoppdrettet sankt bernhardshund, Bernergården's Wish Upon A Star, ble beste junior. Berner sennenvalpen Zanzebern Foreign Agent ble 3 beste valp.
SFX Skrevet 10. Oktober 2009 Rapporter Skrevet 10. Oktober 2009 Hva slags rase er DEUTSCHE DOGGE GEFLECKT? Den vant gruppe 2 i dag. Deutsche Dogge er grand danois, og jeg antar det da er harlekin - de bedømmes som flere raser, delt på farger. Eller brindle? Google hunden, hva finner du da?
Artemis Skrevet 10. Oktober 2009 Rapporter Skrevet 10. Oktober 2009 Deutsche Dogge er grand danois, og jeg antar det da er harlekin - de bedømmes som flere raser, delt på farger. Eller brindle? Google hunden, hva finner du da? Grand danois, harlekin. Måtte jo google da du spurte
ipadda Skrevet 10. Oktober 2009 Rapporter Skrevet 10. Oktober 2009 Open class / trieda otvorená 11157 ADENS MULLIGE MALTE MANDELKUBB Owner / majiteľ: Lyren Kenneth Excelent 1, CAC Champion class / trieda šampiónov 11158 GONZO S MARKUS Owner / majiteľ: Christensen Lilian & Jens Excelent 1, CAC, BOB, World Winner Veteran class / trieda veteránov 11159 HARITZAS HUGO Owner / majiteľ: Lyren Kenneth Excelent 1, Veteran World Winner BITCHES/ SUKY: 1 11160 GONZO S FREJA Owner / majiteľ: Christensen Lilian & Jens Excelent 1, Veteran World Winner - Best Veteran Ikke verst! Flotte hunder!
Monab88 Skrevet 10. Oktober 2009 Rapporter Skrevet 10. Oktober 2009 Takk for svar. Jippi, nå er alle alle bernerresultatene lagt ut!
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar