Gå til innhold
Hundesonen.no

Letohallen 29.12/30.12, hvem skal? :)

Nowisclee

Recommended Posts

Skrevet

Hvem har alt bestemt seg for å reise dit? Jeg skal, så sant jeg har råd, skal iallefall ha med Lundii på valpeshowet, tenker jeg! Kee skal vel mest sannsynlig stilles hun også, hvis ikke Yodel skal stille henne, så får jeg vel stille henne selv, det ser vi! :) Blir Lundii's debut i utstillingsringen i så fall. :o

Skrevet

Det avgjøres når dommerlista legges ut, og det var vel rimelig sent før den kom ut i fjor, mener jeg å huske...

Skrevet

Yodelmannen jobber der as usual. Så det står nå på planen, men er noooe usikkert enda, da vi mest sannsynlig har to valpekull i de tider. Vi får se hvordan vi løser det. Uansett kan jo du selvsagt stille Kee om du vil, Astrid :)

Skrevet
Hvis jeg får campe hos deg så lett Astrid :)

Seff! :o Vi må bare komme oss til og fra, da. Satse på vi ordner oss sjåfør! :)

Yodelmannen jobber der as usual. Så det står nå på planen, men er noooe usikkert enda, da vi mest sannsynlig har to valpekull i de tider. Vi får se hvordan vi løser det. Uansett kan jo du selvsagt stille Kee om du vil, Astrid :o

Vel, det ser vi jo bare hvordan det blir, og vil selvsagt stille Kee selv om jeg har råd, dersom ikke du skal stille henne. :P

Skrevet

Jeg kommer og stiller Fredrik på valpeshow. :icon_confused:

Hvem andre jeg stiller kommer an på hvem som dømmer.

Skrevet
Jeg kommer og stiller Fredrik på valpeshow. :icon_confused:

Hvem andre jeg stiller kommer an på hvem som dømmer.

Jeg vil si hei til Fredrik!

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...