Gå til innhold
Hundesonen.no

Orkanger 7.-8. November

MarieR

Recommended Posts

• Svar 52
  • Created
  • Siste svar

Peggy er nappet og klippet (skjegget ser bare rart ut, men det er begrenset hvor mye jeg kan trylle med kjøkkensaks, liksom), hun kan trave og stå pent for å få godbit, så da er vi vel så klare som vi kan bli. :flowers: De store spørsmålene nå er hva jeg skal ha på i ringen, og om Tinka skal få bli med eller ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Peggy er nappet og klippet (skjegget ser bare rart ut, men det er begrenset hvor mye jeg kan trylle med kjøkkensaks, liksom), hun kan trave og stå pent for å få godbit, så da er vi vel så klare som vi kan bli. :flowers: De store spørsmålene nå er hva jeg skal ha på i ringen, og om Tinka skal få bli med eller ikke.

Bytt ut Tinka med Pippin, så ar du de store spørsmålene mine også. Jeg tror Pippin blir hjemme, Det kan bli kaldt å ligge veldig lenge i bilen, og han egner seg ikke noe særlig på innendørsutstillinger. Når det gjelder klær så kommer jeg til å bestemme meg akkurat når jeg MÅ gå hjemmefra. jeg har en del klær som er greie nok på kleshenger, men de taper seg liksom når de kommer på meg ... :whistle:

Lykke til iallefall, både Ingvild og dere andre som skal dit!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...