armagnac Skrevet 29. Oktober 2009 Rapporter Share Skrevet 29. Oktober 2009 flott det setter vi sonisa pris på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Izziebelle Skrevet 29. Oktober 2009 Rapporter Share Skrevet 29. Oktober 2009 noen som vet om det er noen finske på lørdag? de er bare på lørdag i såfall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rottmaneier Skrevet 29. Oktober 2009 Rapporter Share Skrevet 29. Oktober 2009 noen som vet om det er noen finske på lørdag? de er bare på lørdag i såfall Det er 2 finske lapphunder på lørdag. Ring 2, kl. 11 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Izziebelle Skrevet 29. Oktober 2009 Rapporter Share Skrevet 29. Oktober 2009 Det er 2 finske lapphunder på lørdag. Ring 2, kl. 11 Takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Decarabia Skrevet 29. Oktober 2009 Rapporter Share Skrevet 29. Oktober 2009 41 dalmatinere inkludert tuppa mi. 3 greyhounder inkludert tigern min. Er spent på hvordan tigern og prikken vil oppføre seg. Tigern er jo bare 10 mnd og prikken har stilt kun 2 ganger i år og ute av rytme:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yodel Skrevet 30. Oktober 2009 Rapporter Share Skrevet 30. Oktober 2009 Jepp, jeg pleier å gjøre det faktisk Jeg tror Yodel fikk en fire-fem kritikker med blomster på under Nesbyen... Og skulle jeg glemme det (og det kan det godt hende jeg gjør, i hvertfall på lørdagen, for da kommer jeg hjem fra ferie - rett fra toget og på utstilling), så kan jeg skrive'n på etterpå og jeg! Miriam tegnet vakre blomsterm på alle mine kritkker, hun Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Jonna Skrevet 6. November 2009 Rapporter Share Skrevet 6. November 2009 Noen som har link til PM på lørdagen? (altså i morgen?) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SusanneL Skrevet 6. November 2009 Rapporter Share Skrevet 6. November 2009 Innstemmer med JeanetteH - eller om noen kunne være så snill og sjekke når bearded collie har møtetid (og hvor mange foran dem i ringen hvis de ikke er først) i morgen? Tusen takk! Susanne (Som ikke har stilt i Norge siden Nesbyen - og ja, abstinensene begynner å bli påtakelige nå! ha ha ha!) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
armagnac Skrevet 6. November 2009 Rapporter Share Skrevet 6. November 2009 Beardet Collie voksen: kl. 9 i ring 6 og er 9 stk:) 2 valper kl.10 i ring 9 kelpie valp: 1 kl.9 ring 13:) voksen finner jeg ikke mulig jeg er blind Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Jonna Skrevet 6. November 2009 Rapporter Share Skrevet 6. November 2009 Beardet Collie voksen: kl. 9 i ring 6 og er 9 stk:) 2 valper kl.10 i ring 9 kelpie valp: 1 kl.9 ring 13:) voksen finner jeg ikke mulig jeg er blind Nei det er ingen voksene med søndag heller. Så jeg tror ikke det er noen, håpte PM skulle være på nett slik som på søndagen jeg. Hadde bare tenkt å en oversikt over hvilken ring jeg skulle møte ved og titte etter folk i (jeg skal ikke stille selv) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SusanneL Skrevet 6. November 2009 Rapporter Share Skrevet 6. November 2009 Tusen takk for info'n armagnac! Så utrolig god service her på Hundesonen altså! Susanne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar