Gå til innhold
Hundesonen.no

Letohallen, 7 og 8 november

LeneG

Recommended Posts

• Svar 85
  • Created
  • Siste svar
Skrevet

41 dalmatinere inkludert tuppa mi. 3 greyhounder inkludert tigern min. Er spent på hvordan tigern og prikken vil oppføre seg. Tigern er jo bare 10 mnd og prikken har stilt kun 2 ganger i år og ute av rytme:P

Skrevet
Jepp, jeg pleier å gjøre det faktisk :) Jeg tror Yodel fikk en fire-fem kritikker med blomster på under Nesbyen... Og skulle jeg glemme det (og det kan det godt hende jeg gjør, i hvertfall på lørdagen, for da kommer jeg hjem fra ferie - rett fra toget og på utstilling), så kan jeg skrive'n på etterpå og jeg!

Miriam tegnet vakre blomsterm på alle mine kritkker, hun :)

Skrevet

Innstemmer med JeanetteH - eller om noen kunne være så snill og sjekke når bearded collie har møtetid (og hvor mange foran dem i ringen hvis de ikke er først) i morgen?

Tusen takk!

Susanne

(Som ikke har stilt i Norge siden Nesbyen - og ja, abstinensene begynner å bli påtakelige nå! ha ha ha!)

Skrevet

Beardet Collie voksen: kl. 9 i ring 6 og er 9 stk:) 2 valper kl.10 i ring 9

kelpie valp: 1 kl.9 ring 13:) voksen finner jeg ikke :flowers: mulig jeg er blind :whistle:

Skrevet
Beardet Collie voksen: kl. 9 i ring 6 og er 9 stk:) 2 valper kl.10 i ring 9

kelpie valp: 1 kl.9 ring 13:) voksen finner jeg ikke :flowers: mulig jeg er blind :ahappy:

Nei det er ingen voksene med søndag heller. Så jeg tror ikke det er noen, håpte PM skulle være på nett slik som på søndagen jeg. Hadde bare tenkt å en oversikt over hvilken ring jeg skulle møte ved og titte etter folk i :whistle:

(jeg skal ikke stille selv)

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Hvordan ser deres morgenrutiner ut med valp/hund før dere skal på jobb? Ønsker å høre litt hva andre gjør. valpen vår våkner som regel mellom 06-06.30. Vi tar han da ut i ca 15 min slik at han får gått på do, når vi kommer inn igjen så leker vi litt og trener på kommandoer før han får frokosten sin, så er det litt ut på do igjen før vi går inn, får litt hjernetrim og så er det inn i valpebingen når vi reiser på jobb. Hvordan legger dere opp starten av dagen deres?
    • @Carro92 kan kanskje tipse om noen? Jeg kommer ikke på noen akkurat nå, men har jo møtt noen i tiden jeg var aktiv i hundesport, så mulig det dukker opp noen navn etterhvert.
    • Hei!  Noen som har erfaring med oppdrettere av Whippet på Østlandet som avler robuste og stødige valper? Som har mye (eller mest) fokus på mentalitet, gemytt og personlighet? (Som kanskje ikke bare lar deg velge den valpen du selv vil, men som prøver å matche personligheter?) Eller er ikke dette vanlig blant whippet?   Spør fordi vi er et hjem med barn, og ikke planlegger utstilling.    På forhånd takk for svar😊 
    • Det er nok en helt normal valp dere har. Det er mye arbeid og tålmodighet, og faser man må gjennom, rett og slett.
    • Vi har møttes ute å gått sammen på litt avstand før de har fått lov til å være løse og leke sammen. Han er ikke spesielt interessert i andre hunder. kan legge til at han er en hun med litt lite tegn. Går fra null til hundre. Han kan ligge å sove og Bergan våkner er det første han gjør å bite, og da voldsomt og ikke kose biting. Vi har ofte skjønt at dette er et tegn på at han må på do og prøver å ta han ut før dette skjer. Vi prøver også å få lagt han, avledet han før han blir overtrøtt, med noe varierende hell. Som sagt går han fra 0-100 når det først starter. vi har vært hos dyrlege og utelukket at det er noe galt. 
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...