Gå til innhold
Hundesonen.no

Letohallen, 7 og 8 november


LeneG

Recommended Posts

  • Svar 85
  • Created
  • Siste svar
Jeg har ikke fått noen ting...Skal stille begge dagene... :)

Hvordan meldte du på?

Elektronisk påmelding gir informasjon i eposten, men om du meldte på med påmeldingsskjema eller på annen måte får du papirer tilsendt i posten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er også nysgjerrig på antall påmeldte, spesielt på valp!

Bella skal bedømmes som hund nr. 44 i ring 6.

Berner har ikke oppmøte før kl. 10.00, så mulig det ikke er så alt for mange påmeldte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan meldte du på?

Elektronisk påmelding gir informasjon i eposten, men om du meldte på med påmeldingsskjema eller på annen måte får du papirer tilsendt i posten.

Hadde fått den likevel... ;) Bare jeg som sjekket feil mail! :)

Meldte på via NKK sine sider...:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Der kom PM for lørdagen :blink: Dommerbytte for min del: John-Sigve Berg. Noen som vet hvordan han er?

John-Sigve er fin å stille for, han. Behandler hundene pent og er trivelig i ringen ;).

Kjempeskuff for vår del, da... TO briarder påmeldt på lørdag og bare EN på søndag ??? Hvor i all verden har briardeierne tatt veien ?? Ok - noen skal til Danmark da, vet jeg, men dohhhh ? :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har også fått dommerbytte, og de har glemt henvendelsen min om at sheltie går først og aussie sist eller omvendt den ene dagen.. Det er samme utstillingsansvarlig begge dager, så jeg synes det var noe merkelig, men det kan jo ha sammenheng med dommerendringen. Får bare håpe de er i rute i begge ringer så jeg rekker å stille Tibra mens sheltievalpene går, for jeg skal inn med junior hannhund i sheltieringen liksom. Heia helkræsj!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

John-Sigve er fin å stille for, han. Behandler hundene pent og er trivelig i ringen ;).

Kjempeskuff for vår del, da... TO briarder påmeldt på lørdag og bare EN på søndag ??? Hvor i all verden har briardeierne tatt veien ?? Ok - noen skal til Danmark da, vet jeg, men dohhhh ? :blink:

Det var godt å høre! Ser ikke ut som at han har dømt gårdshunder før men..

For min del så er det 6 valper, og det er det største antallet som vi har konkurrert mot! Så det blir gøy :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal du stille din i juniorklassen på lørdag? Eller er hun fortsatt "valpeshow alder" ? :P er så spennende når man må begynne å stille offisielt syns jeg, selv om det blir ganske skummelt også..

ja blir andre gang vi stiller som junior;) skikkelig morro, nå som det endelig er offesielt ;) vi stiller søndag også da=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal visst skrive den helgen allikevel, vet ikke hvilken ring enda, men det får jeg vel vite når jeg kommer dit. Også håper jeg at jeg slipper å være nede i år også :banana:

Hvis du skriver for soniser forventer vi en smily på kritikken, en tradisjon SoppenCamilla startet når vi var på Ås :ahappy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du skriver for soniser forventer vi en smily på kritikken, en tradisjon SoppenCamilla startet når vi var på Ås :ahappy:

Jepp, jeg pleier å gjøre det faktisk :banana: Jeg tror Yodel fikk en fire-fem kritikker med blomster på under Nesbyen... Og skulle jeg glemme det (og det kan det godt hende jeg gjør, i hvertfall på lørdagen, for da kommer jeg hjem fra ferie - rett fra toget og på utstilling), så kan jeg skrive'n på etterpå og jeg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



  • Nye innlegg

    • Bruk kode "alrute15" for å få 15% rabatt på ruta, rutebånd, blindspots og targets hos Drammen Hundepark. Gyldig til 15. oktober 2024 https://www.nettbutikk.drammenhundepark.no/categories/rute
    • Hei, er det noen som vet hva reglene er for å stille kirurgisk kastrert hannhund i utlandet er, eller hvor man kan finne slik informasjon? Jeg vet at NKK tillater å stille kastrert hannhund dersom det er gjort av medisinske årsaker og hvis man kan fremvise attest for at hunden hadde to normale testikler før kastrering. Men gjelder dette også hvis man ønsker å stille hunden for eksempel i Sverige, Finland, Frankrike etc? Eller har alle land ulike regler? Noen som eventuelt vet hvilke land som godkjenner det eller land som ikke tillater å stille kastrert hund (uansett om det er gjort av medisinske årsaker?😊
    • Hvis hun fortsatt bruker samme metodene er det jo "bare" å anmelde igjen. Ellers ville jeg sendt formelle henvendelser til klubben og NKK.
    • Jeg klagde på dette hos NKK inne på FB da det kom opp at de lot henne holde på. Det ble slettet og jeg fikk "mute" for en tid. Skremmende holdning. jeg kjenner personen fra hestemiljøet helt tilbake til 1988  da jeg kommer fra og har bodd 3 il fra hennes hjemsted. Kjenner og tilk henne fra hund selv om jeg har hatt nada med henne å gjøre.. jeg anbefaler at dere går inn og leser de grusomme sms som ble sendt mellom henne som eier og driver av kennelen - og de to ansatte..saken er mye verre enn det virker i media. Mangelen på respekt og empati er hårreisende.  Hun skal og ha blitt dømt for vold mot menneske og er kjent i området for å være "feisty". hvis man kan si det sånn.. sier ikke mer om  saken.. men rapporter og boikott.. Den som blir direkte berørt må være flink å si i fra.. Kanskje det er på tide at NOAH kommer på banen??
    • Skriv litt fort her men veit at mensen er noe kvinner har å ikke hunder. Men trudde du klarte å slå 2 fluer sammen ✨️ Vi har fikset alt å funnet ut av alt så går det ikke Ann å slette innholde heller  Så andre som sere dette så all good ok8 vi fant ut av problemet 😄
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...