rottmaneier Skrevet 27. Oktober 2009 Rapporter Share Skrevet 27. Oktober 2009 har ikke fått noenting jeg men dere som har fått, er det for søndagen? for jeg skal stille lørdagen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TonjeRA Skrevet 27. Oktober 2009 Rapporter Share Skrevet 27. Oktober 2009 Jeg har fått for søndagen... Ring: 13 Oppmøtetid: 10.00 Startnr.: 5113 dersom alle hunder møter skal vi i ringen som nr 43... Men sto ingen ting om antall hunder da...lurer på hvor mange det er i klassen til Ailo... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SFX Skrevet 27. Oktober 2009 Rapporter Share Skrevet 27. Oktober 2009 Jeg har ikke fått noen ting...Skal stille begge dagene... Hvordan meldte du på? Elektronisk påmelding gir informasjon i eposten, men om du meldte på med påmeldingsskjema eller på annen måte får du papirer tilsendt i posten. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monab88 Skrevet 27. Oktober 2009 Rapporter Share Skrevet 27. Oktober 2009 Jeg er også nysgjerrig på antall påmeldte, spesielt på valp! Bella skal bedømmes som hund nr. 44 i ring 6. Berner har ikke oppmøte før kl. 10.00, så mulig det ikke er så alt for mange påmeldte. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TonjeRA Skrevet 27. Oktober 2009 Rapporter Share Skrevet 27. Oktober 2009 Hvordan meldte du på? Elektronisk påmelding gir informasjon i eposten, men om du meldte på med påmeldingsskjema eller på annen måte får du papirer tilsendt i posten. Hadde fått den likevel... Bare jeg som sjekket feil mail! Meldte på via NKK sine sider... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SFX Skrevet 27. Oktober 2009 Rapporter Share Skrevet 27. Oktober 2009 Link til fullstendig PM Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monab88 Skrevet 27. Oktober 2009 Rapporter Share Skrevet 27. Oktober 2009 Link til fullstendig PM Bare 5 valper! 30 voksne var heller ikke spesielt mye. Gleder meg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rottmaneier Skrevet 27. Oktober 2009 Rapporter Share Skrevet 27. Oktober 2009 1 gårdshundvalp bare som skal stille på søndag! merkelig.. På lørdag da vi skal stille er det ihvertfall 3 stykker. Håper PM for lørdag kommer snart også.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TonjeRA Skrevet 27. Oktober 2009 Rapporter Share Skrevet 27. Oktober 2009 18 valper på søndag i mitt tilfelle! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rottmaneier Skrevet 27. Oktober 2009 Rapporter Share Skrevet 27. Oktober 2009 18 valper på søndag i mitt tilfelle! OJ! Da har du ihvertfall hard konkurranse, hehe.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TonjeRA Skrevet 27. Oktober 2009 Rapporter Share Skrevet 27. Oktober 2009 OJ! Da har du ihvertfall hard konkurranse, hehe.. Jepp, ingen tvil om det, men veit jo at det pleier å være mange staffer uansett da... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rottmaneier Skrevet 28. Oktober 2009 Rapporter Share Skrevet 28. Oktober 2009 Der kom PM for lørdagen Dommerbytte for min del: John-Sigve Berg. Noen som vet hvordan han er? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Siri Skrevet 28. Oktober 2009 Rapporter Share Skrevet 28. Oktober 2009 Der kom PM for lørdagen Dommerbytte for min del: John-Sigve Berg. Noen som vet hvordan han er? John-Sigve er fin å stille for, han. Behandler hundene pent og er trivelig i ringen . Kjempeskuff for vår del, da... TO briarder påmeldt på lørdag og bare EN på søndag ??? Hvor i all verden har briardeierne tatt veien ?? Ok - noen skal til Danmark da, vet jeg, men dohhhh ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Caroline Skrevet 28. Oktober 2009 Rapporter Share Skrevet 28. Oktober 2009 Vi har også fått dommerbytte, og de har glemt henvendelsen min om at sheltie går først og aussie sist eller omvendt den ene dagen.. Det er samme utstillingsansvarlig begge dager, så jeg synes det var noe merkelig, men det kan jo ha sammenheng med dommerendringen. Får bare håpe de er i rute i begge ringer så jeg rekker å stille Tibra mens sheltievalpene går, for jeg skal inn med junior hannhund i sheltieringen liksom. Heia helkræsj! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rottmaneier Skrevet 28. Oktober 2009 Rapporter Share Skrevet 28. Oktober 2009 John-Sigve er fin å stille for, han. Behandler hundene pent og er trivelig i ringen . Kjempeskuff for vår del, da... TO briarder påmeldt på lørdag og bare EN på søndag ??? Hvor i all verden har briardeierne tatt veien ?? Ok - noen skal til Danmark da, vet jeg, men dohhhh ? Det var godt å høre! Ser ikke ut som at han har dømt gårdshunder før men.. For min del så er det 6 valper, og det er det største antallet som vi har konkurrert mot! Så det blir gøy Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
armagnac Skrevet 28. Oktober 2009 Rapporter Share Skrevet 28. Oktober 2009 dere som sitter med pm'n for lørdag, kan dere si hvor mange GD' er det er som stiller Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TonjeRA Skrevet 28. Oktober 2009 Rapporter Share Skrevet 28. Oktober 2009 Det er 18 gd'er på lørdag og 17 på søndag... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
armagnac Skrevet 28. Oktober 2009 Rapporter Share Skrevet 28. Oktober 2009 takk=) gleder meg masse til den helga der:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rottmaneier Skrevet 28. Oktober 2009 Rapporter Share Skrevet 28. Oktober 2009 takk=) gleder meg masse til den helga der:) Skal du stille din i juniorklassen på lørdag? Eller er hun fortsatt "valpeshow alder" ? er så spennende når man må begynne å stille offisielt syns jeg, selv om det blir ganske skummelt også.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
armagnac Skrevet 28. Oktober 2009 Rapporter Share Skrevet 28. Oktober 2009 Skal du stille din i juniorklassen på lørdag? Eller er hun fortsatt "valpeshow alder" ? er så spennende når man må begynne å stille offisielt syns jeg, selv om det blir ganske skummelt også.. ja blir andre gang vi stiller som junior;) skikkelig morro, nå som det endelig er offesielt vi stiller søndag også da=) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rottmaneier Skrevet 28. Oktober 2009 Rapporter Share Skrevet 28. Oktober 2009 ja blir andre gang vi stiller som junior;) skikkelig morro, nå som det endelig er offesielt vi stiller søndag også da=) Oj, så spennende! Hvordan gikk det med debuten i de voksnes rekker? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
armagnac Skrevet 28. Oktober 2009 Rapporter Share Skrevet 28. Oktober 2009 hehe fikk flat blå men stilte mot ei som var cruft kvalifisert, så det tar vi ikke no tungt;) vi prøver igjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Miriam Skrevet 29. Oktober 2009 Rapporter Share Skrevet 29. Oktober 2009 Jeg skal visst skrive den helgen allikevel, vet ikke hvilken ring enda, men det får jeg vel vite når jeg kommer dit. Også håper jeg at jeg slipper å være nede i år også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
armagnac Skrevet 29. Oktober 2009 Rapporter Share Skrevet 29. Oktober 2009 Jeg skal visst skrive den helgen allikevel, vet ikke hvilken ring enda, men det får jeg vel vite når jeg kommer dit. Også håper jeg at jeg slipper å være nede i år også Hvis du skriver for soniser forventer vi en smily på kritikken, en tradisjon SoppenCamilla startet når vi var på Ås Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Miriam Skrevet 29. Oktober 2009 Rapporter Share Skrevet 29. Oktober 2009 Hvis du skriver for soniser forventer vi en smily på kritikken, en tradisjon SoppenCamilla startet når vi var på Ås Jepp, jeg pleier å gjøre det faktisk Jeg tror Yodel fikk en fire-fem kritikker med blomster på under Nesbyen... Og skulle jeg glemme det (og det kan det godt hende jeg gjør, i hvertfall på lørdagen, for da kommer jeg hjem fra ferie - rett fra toget og på utstilling), så kan jeg skrive'n på etterpå og jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar