Gå til innhold
Hundesonen.no

Letohallen, 7 og 8 november

LeneG

Recommended Posts

Skrevet

Jeg skal. :icon_confused:

Har meldt på Bella begge dager, og skal i tillegg stille halvbroren hennes Eros i unghundklassen på søndagen, Fredrik på valpeshow begge dager samt muligens en tispevalp begge dagene.

Skal overnatte hos Tonje, Robert, Eros og Fredrik på Lillestrøm!

• Svar 85
  • Created
  • Siste svar
Skrevet

Aff, kjedelig at det bare er på lørdag som er åpent for lapphunder.. Men jeg skal kanskje stille Marco på lørdagen da i åpen klasse :icon_confused:

Harald Aune som er dommer, noen som vet noe om han?

Skrevet

Æsj, glemte å melde på, orker ikke betale ekstra egentlig :wub:

Jeg får heller bare komme opp å se på evt :wub:

Skrevet

Jeg skal stille datteren til Saeta, også halvbroren hennes som er veteran men går i champion, samt en junior hannhund, også skal jo Tibra debutere som junior da :wub:

Edit: Ja, kom gjerne Jeanette, så kanskje du får jobb om jeg plutselig står der med 2 CK-hannhunder :wub:

Skrevet
Edit: Ja, kom gjerne Jeanette, så kanskje du får jobb om jeg plutselig står der med 2 CK-hannhunder :wub:

Da må jeg jo kle meg normalt da :D Bare gi beskjed om du trenger hjelp :wub: Jeg kan holde Sheltie jeg :ahappy:

Skrevet
Da må jeg jo kle meg normalt da :wub: Bare gi beskjed om du trenger hjelp :D Jeg kan holde Sheltie jeg :wub:

Fint om du kan det om det trengs. Det er jo to hannhunder som normalt er av CK-kvalitet liksom, så jeg håper jo jeg ender opp med det normale luksusproblemet :ahappy: Drar nemlig for en gangs skyld alene da FH skal til Danmark med to hannhunder.

Skrevet

Har veldig lyst til å dra opp og titte, men vet ikke hvordan jeg skal komme meg dit. Kan stille som utstillingshjelp mot skyss som betaling :hmm: Noen som har plass til meg og dyret? :)

Skrevet
Har veldig lyst til å dra opp og titte, men vet ikke hvordan jeg skal komme meg dit. Kan stille som utstillingshjelp mot skyss som betaling :ahappy: Noen som har plass til meg og dyret? :ahappy:

Hvis min oppdretter ikke skal sitte på, og du kan komme deg til Hamar kan jeg svippe innom Hamar å plukke deg opp på lørdag:)

Jeg har goooooooooooooooood plass til hunder i Transiten min:P Er ikke lange stunden fra Elverum til Hamar uansett.

Skrevet
Hvis min oppdretter ikke skal sitte på, og du kan komme deg til Hamar kan jeg svippe innom Hamar å plukke deg opp på lørdag:)

Jeg har goooooooooooooooood plass til hunder i Transiten min:P Er ikke lange stunden fra Elverum til Hamar uansett.

Befinner meg mest sannsynlig i Oslo da. Jeg bor på Furuset nå så det blir en gedigen omvei, men tusen takk for tilbudet :innocent:

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Det er veldig vanskelig å si hva som er "bedre" uten å vite hvordan forutsetningene ser ut. Hvis det er hjelp til rasevalg du vil ha så er det kanskje greit å lage en egen tråd til det med informasjon om hvilken erfaring du har med hund, hvordan hverdagen din ser ut, hvor mye aktivitet vil hunden få, har du planer om noe målrettet aktivitet/sport osv. Hvilke kriterier har du mtp. lyd, pelsstell, støvsuging, størrelse på hunden?  Med denne informasjonen er det lettere å gi råd om en rase som kan passe til ditt potensielle hundehold. Det er helt sikkert flere raser som kan passe kriteriene, og mange som ikke gjør det. 
    • Svarer dere begge to her. Ser at dette kanskje er en god grunn til å vurderer andre raser. Kanskje Aussie eller Collie er bedre?
    • Har ofte erfaring med at de jeg spør på utstillinger eller andre stevner bare roser hunderaser helt og forteller kun det positive. De jeg snakka med på messen var kun positive til rasen.
    • Jeg har møtt noen fine individer, men ikke nok til at jeg tenker at rasen er en fin og god brukshund. Alt for mye merkelig mentalitet ute å går, og allergi og hd
    • Hunder lever fint med tre ben, jeg ser ikke at en amputert tå vil utgjøre store problemer for en såppas sprek rase. Hvis hunden ellers er frisk og sprek ville jeg gjort det, selv om den er godt voksen. 
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...