Monab88 Skrevet 8. Oktober 2009 Rapporter Share Skrevet 8. Oktober 2009 Jeg skal. Har meldt på Bella begge dager, og skal i tillegg stille halvbroren hennes Eros i unghundklassen på søndagen, Fredrik på valpeshow begge dager samt muligens en tispevalp begge dagene. Skal overnatte hos Tonje, Robert, Eros og Fredrik på Lillestrøm! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Izziebelle Skrevet 8. Oktober 2009 Rapporter Share Skrevet 8. Oktober 2009 Aff, kjedelig at det bare er på lørdag som er åpent for lapphunder.. Men jeg skal kanskje stille Marco på lørdagen da i åpen klasse Harald Aune som er dommer, noen som vet noe om han? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Benedicte Skrevet 10. Oktober 2009 Rapporter Share Skrevet 10. Oktober 2009 Da har jeg meldt på Skrulle begge dager Tror fristen for ordinær påmelding går ut i dag? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TonjeRA Skrevet 11. Oktober 2009 Rapporter Share Skrevet 11. Oktober 2009 Noen av dere som vet om noen rimelige overnattingsmuligheter i nærheten av Letohallen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Iago Skrevet 11. Oktober 2009 Rapporter Share Skrevet 11. Oktober 2009 Jeg skal stille en CKCS valp for en venninne av mamma. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
carinasin Skrevet 11. Oktober 2009 Rapporter Share Skrevet 11. Oktober 2009 Jeg skal stille min Lea begge dagene! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Jonna Skrevet 11. Oktober 2009 Rapporter Share Skrevet 11. Oktober 2009 Æsj, glemte å melde på, orker ikke betale ekstra egentlig Jeg får heller bare komme opp å se på evt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Caroline Skrevet 11. Oktober 2009 Rapporter Share Skrevet 11. Oktober 2009 Jeg skal stille datteren til Saeta, også halvbroren hennes som er veteran men går i champion, samt en junior hannhund, også skal jo Tibra debutere som junior da Edit: Ja, kom gjerne Jeanette, så kanskje du får jobb om jeg plutselig står der med 2 CK-hannhunder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Jonna Skrevet 11. Oktober 2009 Rapporter Share Skrevet 11. Oktober 2009 Edit: Ja, kom gjerne Jeanette, så kanskje du får jobb om jeg plutselig står der med 2 CK-hannhunder Da må jeg jo kle meg normalt da Bare gi beskjed om du trenger hjelp Jeg kan holde Sheltie jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Caroline Skrevet 11. Oktober 2009 Rapporter Share Skrevet 11. Oktober 2009 Da må jeg jo kle meg normalt da Bare gi beskjed om du trenger hjelp Jeg kan holde Sheltie jeg Fint om du kan det om det trengs. Det er jo to hannhunder som normalt er av CK-kvalitet liksom, så jeg håper jo jeg ender opp med det normale luksusproblemet Drar nemlig for en gangs skyld alene da FH skal til Danmark med to hannhunder. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
armagnac Skrevet 11. Oktober 2009 Rapporter Share Skrevet 11. Oktober 2009 hvor finner der dommer?? ser ikke noe på NKK sine side jeg eller står det på sidene tilhver av klubbene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SiriogDiego Skrevet 11. Oktober 2009 Rapporter Share Skrevet 11. Oktober 2009 hvor finner der dommer?? ser ikke noe på NKK sine side jeg eller står det på sidene tilhver av klubbene? Lørdag Søndag Edit: Endret link Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TonjeRA Skrevet 11. Oktober 2009 Rapporter Share Skrevet 11. Oktober 2009 Får kun opp lørdagen jeg, uansett hvilken link jeg trykker på.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SiriogDiego Skrevet 11. Oktober 2009 Rapporter Share Skrevet 11. Oktober 2009 Får kun opp lørdagen jeg, uansett hvilken link jeg trykker på.... Nå skal det fungere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TonjeRA Skrevet 11. Oktober 2009 Rapporter Share Skrevet 11. Oktober 2009 Se der ja... Takk, Siri! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Izziebelle Skrevet 13. Oktober 2009 Rapporter Share Skrevet 13. Oktober 2009 Blir ikke noe tur på oss i år, det blir for dyrt med reise + overnatting osv. Dessuten har jeg masse eksamener straks Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TonjeRA Skrevet 19. Oktober 2009 Rapporter Share Skrevet 19. Oktober 2009 Da har vi fått bestilt oss hytte for helgen... Gleder meg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Vilde- Skrevet 19. Oktober 2009 Rapporter Share Skrevet 19. Oktober 2009 Vi tar vel en liten tur kun for å titte Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LouDan Skrevet 19. Oktober 2009 Rapporter Share Skrevet 19. Oktober 2009 Har veldig lyst til å dra opp og titte, men vet ikke hvordan jeg skal komme meg dit. Kan stille som utstillingshjelp mot skyss som betaling Noen som har plass til meg og dyret? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Decarabia Skrevet 22. Oktober 2009 Rapporter Share Skrevet 22. Oktober 2009 Har veldig lyst til å dra opp og titte, men vet ikke hvordan jeg skal komme meg dit. Kan stille som utstillingshjelp mot skyss som betaling Noen som har plass til meg og dyret? Hvis min oppdretter ikke skal sitte på, og du kan komme deg til Hamar kan jeg svippe innom Hamar å plukke deg opp på lørdag:) Jeg har goooooooooooooooood plass til hunder i Transiten min:P Er ikke lange stunden fra Elverum til Hamar uansett. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LouDan Skrevet 22. Oktober 2009 Rapporter Share Skrevet 22. Oktober 2009 Hvis min oppdretter ikke skal sitte på, og du kan komme deg til Hamar kan jeg svippe innom Hamar å plukke deg opp på lørdag:) Jeg har goooooooooooooooood plass til hunder i Transiten min:P Er ikke lange stunden fra Elverum til Hamar uansett. Befinner meg mest sannsynlig i Oslo da. Jeg bor på Furuset nå så det blir en gedigen omvei, men tusen takk for tilbudet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MrManu Skrevet 26. Oktober 2009 Rapporter Share Skrevet 26. Oktober 2009 Noen som har fått PM? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
armagnac Skrevet 26. Oktober 2009 Rapporter Share Skrevet 26. Oktober 2009 jeg har ikke fått noe ennå venter i spenning, se hvor mange hunder det blir:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stripa Skrevet 27. Oktober 2009 Rapporter Share Skrevet 27. Oktober 2009 Har fått startnummer på mail, men ikke noe normalt PM...!???? Edit: til søndagen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toya Skrevet 27. Oktober 2009 Rapporter Share Skrevet 27. Oktober 2009 Har fått startnummer på mail, men ikke noe normalt PM...!???? Edit: til søndagen samme her. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar