M.J Skrevet 30. Oktober 2005 Rapporter Share Skrevet 30. Oktober 2005 Dette er kanskje et veeldig dumt spørsmål, men jeg spør likevel. Har prøvd å finne info om det, men har ikke funnet svar. Hvorfor har valper hårløse mager?? Er jeg veldig dum nå? :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Baby Skrevet 30. Oktober 2005 Rapporter Share Skrevet 30. Oktober 2005 Fordi pelsen kommer seinere og vokser seinere der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M.J Skrevet 31. Oktober 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet 31. Oktober 2005 Hehe, skjønte det Så det er ingen annen grunn? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maria Skrevet 31. Oktober 2005 Rapporter Share Skrevet 31. Oktober 2005 Tror ikke det Syns det er så nydelig med valpemager Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Heidihj Skrevet 1. November 2005 Rapporter Share Skrevet 1. November 2005 Er nok ingen annen grunn. Valpemager er herlige Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kine Helen Skrevet 1. November 2005 Rapporter Share Skrevet 1. November 2005 jeg elsker valpemager:) ' Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Djervekvinnen Skrevet 1. November 2005 Rapporter Share Skrevet 1. November 2005 Åh, ja de er så søte når de er nakne! Se bare på Hera, hun hadde sånn god mage. Har lite hår der fremdeles da, men ikke så mye. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
~Marlene~ Skrevet 1. November 2005 Rapporter Share Skrevet 1. November 2005 søt lita valpemage! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Baby Skrevet 1. November 2005 Rapporter Share Skrevet 1. November 2005 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Silje Skrevet 1. November 2005 Rapporter Share Skrevet 1. November 2005 søøøte magene!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maria Skrevet 1. November 2005 Rapporter Share Skrevet 1. November 2005 Chessea 4 uker, med en liten feit valpemage!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M.J Skrevet 1. November 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet 1. November 2005 Ja, synes små, hårløse valpemager er så herlige! Vesla som sover, 8 uker gammel Er bilde for stort? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LBL Skrevet 1. November 2005 Rapporter Share Skrevet 1. November 2005 Dette er kanskje et veeldig dumt spørsmål, men jeg spør likevel. Har prøvd å finne info om det, men har ikke funnet svar. Hvorfor har valper hårløse mager?? Er jeg veldig dum nå? :oops: Fordi mammaene lettere skal slikke dem rene! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Baby Skrevet 1. November 2005 Rapporter Share Skrevet 1. November 2005 Er bilde for stort? Neida. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Miko Skrevet 7. November 2005 Rapporter Share Skrevet 7. November 2005 De er jo søte da med valpemager Men Miko fryser veldig fort. Her er et bilde av magen hans Her er han ca 4 uker, er han ikke søt da :D/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hilde90 Skrevet 24. November 2005 Rapporter Share Skrevet 24. November 2005 Valpemager er så søte:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LiLi Skrevet 24. November 2005 Rapporter Share Skrevet 24. November 2005 LiLi har fortsatt valpemage hun Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hilde90 Skrevet 24. November 2005 Rapporter Share Skrevet 24. November 2005 Det har Tiko også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Renate A Skrevet 24. November 2005 Rapporter Share Skrevet 24. November 2005 Hi hi Chicka er 3 1/2år og har ennå lite hår på magen og valpe mage, vetrinæren kommenterte det forrige gang vi var der. "mammaen din koser vel masse med den gode valpemagen din vel??) Jepp det gjør jeg Love Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lazita Skrevet 24. November 2005 Rapporter Share Skrevet 24. November 2005 He he he Tinka har skikkelig valpemage hun til og med, med valper i edda bædda (skal ta et bilde så kan dere se selv, bare ikke få sjokk av de svære pattene hennes) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monika! Skrevet 24. November 2005 Rapporter Share Skrevet 24. November 2005 Lucas holder på å "miste" sin valpemage han nå, den som var så god å myk og varm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toya Skrevet 24. November 2005 Rapporter Share Skrevet 24. November 2005 såååå søtt altså... skal se om jeg finner bilde av toya... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toya Skrevet 24. November 2005 Rapporter Share Skrevet 24. November 2005 her... eneste jeg fant på den bærbare pcn... hehe... fikk med meg og (uheldigvis)... hehe... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lazita Skrevet 25. November 2005 Rapporter Share Skrevet 25. November 2005 ok her skal dere få se en ORDENTLIG valpemage Valpemage med valper i (de kommer snart ut og da får Tinka sin valpemage konkuranse). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monika! Skrevet 25. November 2005 Rapporter Share Skrevet 25. November 2005 en ekte valpemage Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar