KarpeSkrotum Skrevet 1. Oktober 2009 Rapporter Skrevet 1. Oktober 2009 Haha, digga den headeren - skikkelig tøff/fin
Guest LeenaM Skrevet 1. Oktober 2009 Rapporter Skrevet 1. Oktober 2009 Tøff header! Bildene er veldig fine, og jeg liker utseende på siden/bloggen jeg, da. (på det tredje bildet i bloggen fra 26. september, hadde Bridie kult halsbånd, altså!)
pippin Skrevet 1. Oktober 2009 Rapporter Skrevet 1. Oktober 2009 Kul blogg ja..! Mange fine bilder også!
PsychoLynx Skrevet 1. Oktober 2009 Forfatter Rapporter Skrevet 1. Oktober 2009 (på det tredje bildet i bloggen fra 26. september, hadde Bridie kult halsbånd, altså!) Det er flått halsbånd Med rav steiner.
Guest LeenaM Skrevet 1. Oktober 2009 Rapporter Skrevet 1. Oktober 2009 Det er flått halsbånd Med rav steiner. synes det så ut som et makramè halsbånd, jeg... Så feil kan man ta!
PsychoLynx Skrevet 1. Oktober 2009 Forfatter Rapporter Skrevet 1. Oktober 2009 synes det så ut som et makramè halsbånd, jeg... Så feil kan man ta! Tjihi ja Men syns det er pent selv jeg. Og absolutt ikke noe man egentlig ser på som flåtthalsbånd
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar