Djervekvinnen Skrevet 30. September 2009 Rapporter Skrevet 30. September 2009 Jeg skal få laget noen t-skjorter til hundeklubben, og da trenger jeg logoen i god nok oppløsning. Problemet er at de ikke har denne digitalt, kun et scan av et tøymerke, og jeg har ikke illustrator eller andre program til at jeg får til å tegne den om. Den er veldig enkel.. Så er det noen SNILLE sjeler som kan hjelpe meg å tegne denne om til digital fil? Hvis noen vil se på det, kan jeg sende over logoen. *håper på svar*
Shilamon Skrevet 30. September 2009 Rapporter Skrevet 30. September 2009 Altså, jeg er på ingen måte überkompetent. Men har illustrator på maskinen og kan jo prøve i påvente av noen med skikkelig kunnskap kommer?
Guest janson Skrevet 30. September 2009 Rapporter Skrevet 30. September 2009 Jeg kan sikkert prøve meg, jeg! Ingen ekspert på Illustrator, men utdanner meg til å grafisk designer, så noe burde jeg jo kunne;)
Djervekvinnen Skrevet 30. September 2009 Forfatter Rapporter Skrevet 30. September 2009 Kjempebra. sender over den til begge to, så får dere vurdere om dere vil prøve:)
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar