Gå til innhold
Hundesonen.no

Åh, jeg ønsker meg....!


Poter

Recommended Posts

Fra Godis og Kimberbells Jacko Jackolito :) Ellers så skal Otezza og Tila's Beetlejuice ha valper nå også men det er jo Papillon.

Håper bare Godis får ett par tisper. Mona skal beholde ei tispe selv.

Åå! Ja, Olga, oppdretteren vår (Dobs kennel) sa at Beetlejuice ville være en fin hanne til Blondie også :o Det blir spennende å se hvordan det kullet blir!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 185
  • Created
  • Siste svar

Jeg ønsker meg snø på torsdager, fredager, lørdager og søndager (gjerne tirsdager også), også ønsker jeg meg barmark å mandager, onsdager og evt tirsdager.... Så kunne vi drevet med noen av våre favorittsporter; snørekjøring, spor og rundering! :)

Også ønsker jeg meg et hus med passelig eiendom til hundegård, litt treningsplass og vanlig hage. Trenger ikke å være stor treningsplass.

Pluss en til/ny bil så man kan få plass til alt utstyret vårt. Tror "Vesla" (Yaris verso) er litt overarbeidet i ny og ne stakkars.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ønsker meg et småbruk på et sted med mye bar vær, med store inngjerdede områder hvor jeg kan slippe hundene, og masse fine turveier å velge mellom. Gjerne en liten stall også. Og lappen og en el-bil med stort bagasjerom.

Og et stort bibliotek :P

Og så ønsker jeg meg en

Tjekkoslovakisk ulvehund (mye sannsynlig i dette landet :) )

Kerry Blue terrier

Skotsk hjortehund

Riesenschnauzer

ISCWT

Norfolk terrier

Coton de tulear

Cesky terrier

Siberian husky

Jakt-golden

Airdale terrier

Am. bulldog.... er de jeg kommer på i farten

Haha, ser for meg at det kunne blitt en interessant liten flokk :):P

Men om jeg bare får en eller to av disse så skal jeg være fornøyd :)

Og så må jeg nok kanskje ha en katt eller to også, en fra dyrebeskyttelsen og en rasekatt.

Abyssiner eller

Siameser eller

Maine Coon

Abyssiner

http://www.rasekatter.no/visuelt/foto/serier/abysuzy/3.jpg

Tsjekkoslovakisk ulvehund:

post-139-1254665025_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Av hunderaser så ønsker jeg meg:

Australian Kelpie

Australian Sheperd

Border Collie

Collie korthår

Belgisk fårehund, Groenedael, malinois og tervuren

Hvit gjeterhund

Lancashire heeler

Schäferhund

Boxer

Hovawart

Amerikansk Staffordshire Terrier

Alaskan Malamute

Basenji

Finsk lapphund

Islandsk fårehund

Jämthund

Pomeranian

Siberian Husky

Rhodesian Rideback

Nova Scotia Duck Tolling Retriever

Irsk Ulvehund

Saluki

Whippet

:)

Bil:

Corvette C6 Speed

Ferrari Enzo

Ford Mustang Shelby GT 500

Bugatti

Lamborghini Gallardo

Toyota Tundra

Toyota Land Cruiser

Forskjellige Lexus modeller

Også vil jeg ha en slik en:

Ray-Ban-3025-Bradley-Cooper-big.jpg

Finnish_horse_stallion_by_floCha.jpg

3ef5838cf1ba2ebd-1.jpg

n509036519_1163472_9391.jpg

BabyDragon.jpg

WhiteWolf.jpg

+ islandshest + fint stort hus med div. +++

Jeg måtte kontrollere meg litt her jeg nå. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det her hadde ikke gjort noe:

En eller to Collie korthår med kjempestødig mentalitet og et vakkert ytre. Skal gjerne prøves i IPO.

En helkupert, kraftig og stødig Dobermann (IPO-hund)

To store og kraftige Mexikanske Nakenhunder

En Dogo Argentino (hadde den bare vært lovlig i Norge)

Vinne mange millioner i lotto

En inngjerdet og rømningssikker hage på minst 5 mål

Hel agilitybane til å ha i hagen

Oppvarmet treningshall

Sphynx (nakenkatt, rett og slett fordi de er så fantastisk stygge)

Lappen

En stor og god hundebil

Hyggelig hundeklubb rett i nærheten

At jeg blir 100% frisk

1967 Ford Mustang Shelby GT 500

1967 Chevy Impala

Ønsker at alle hundene mine holder seg friske og raske og kan leve lange gode liv

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Av en eller annen merkelig grunn ser det der kjent ut :)

Kommer jeg igang med RIK grunnkurset kunne jeg tenkt meg en Rottis til og et kvinnfolk som kan veeldig mye om hund :P:)

*flir*

Du er hvertfall på rett vei :PJeg er faktisk overrasket over at ikke en eller annen sonendame ikke har kommentert dette ennå

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ønsker meg en hund som ser skummel ut for fremmede, men som likevel er verdens snilleste! Den skal kunne bjeffe og knurre på komandoen "angrip", bare som beskyttelse for min del, uten at den faktisk skal angripe! bor i et litt shabby strøk;9 Jeg ønsker meg en GD som kunne blitt 15 år,

en mops uten pusteproblemer,

en ny leilighet der man kan parkere bilen uten å betale avgift,

bilen,

men akkurat nå ønsker jeg at jeg plutselig kunne alt som står i pensumbøkene, og kunne erklære meg ferdig med studie!

ønsketanke som går i oppfyllelse om 5min; stooor kopp kaffe:D!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ønsker meg en hund som ser skummel ut for fremmede, men som likevel er verdens snilleste! Den skal kunne bjeffe og knurre på komandoen "angrip", bare som beskyttelse for min del, uten at den faktisk skal angripe! bor i et litt shabby strøk;9 Jeg ønsker meg en GD som kunne blitt 15 år,

en mops uten pusteproblemer,

en ny leilighet der man kan parkere bilen uten å betale avgift,

bilen,

men akkurat nå ønsker jeg at jeg plutselig kunne alt som står i pensumbøkene, og kunne erklære meg ferdig med studie!

ønsketanke som går i oppfyllelse om 5min; stooor kopp kaffe:D!

:) Blir så glad når jeg ser slikt! :) De finnes skjønner du ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ønsker meg NM kvalifiseringen i jh...

Og det fikk du :)

Ønsker meg også en afghaner og en saluki. Bare fordi de er pene. Kommer nok aldri til å få det, men pene er de.

Det kan vi lett gjøre noe med vøtt :)

Du er hvertfall på rett vei :)Jeg er faktisk overrasket over at ikke en eller annen sonendame ikke har kommentert dette ennå

Kanskje fordi kvinnfolka her inne egentlig ikke kan så mye om hund :)

Edit: endret litt farger, ble så fryktelig vanskelig å lese hva som sto...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og det fikk du ;)

Det kan vi lett gjøre noe med vøtt :lol:

Kanskje fordi kvinnfolka her inne egentlig ikke kan så mye om hund :lol:

Edit: endret litt farger, ble så fryktelig vanskelig å lese hva som sto...

Næsj, jeg vil ikke ha en hundemann jeg.. Når skal man ha mannefri da, liksom? ;)

Når du sender han ut på hundetur fordi du har andre, viktige kvinneting å gjøre :)

*fniser* Dere to altså! :lol: *fniser ennå mer*

Det må jo være kjekt å ha en hundemann da, tenk å kunne sende mannen ut på hundetrening i det jævligste regnværet, mens du legger deg i badekaret uten dårlig samvittighet ovenfor hunden(e) :)

*ond latter* :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ønsker meg bare en hund jeg... :lol: En cavaliertispe :lol:

Det var jo en fiks ferdig en her til salgs eller omplassering for litt siden. :)

Nå ønsker jeg meg at første orntlige bare Ingvild sin hund skal være en sheltie etter en av Caroline sine, eller en like sptudlende og trygg. Har møtt noen skikkelig små og pinglete noen i det siste og vi vil ikke ha flere nervesvake hunder. Never ever again.

Kan slenge på at det hadde vært kjekt med en liten bondegård mitt i byen også, slik at vi kunne hatt Florida og en hest til, uten å måtte flytte fra alt og alle vi er glade i her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når du sender han ut på hundetur fordi du har andre, viktige kvinneting å gjøre :lol:

Kvinneting? Hva er det? :)

*fniser* Dere to altså! :lol: *fniser ennå mer*

Det må jo være kjekt å ha en hundemann da, tenk å kunne sende mannen ut på hundetrening i det jævligste regnværet, mens du legger deg i badekaret uten dårlig samvittighet ovenfor hunden(e) :)

*ond latter* :)

Du, jeg kan love deg at ingen mann - hundemann eller ikke - får trene mine hunder. Skal jeg kødde det til, skal jeg jammen meg kødde det til sjøl ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvinneting? Hva er det? :lol:

Enkelt. Det er ting du vil gjøre uten mannen :)

Du, jeg kan love deg at ingen mann - hundemann eller ikke - får trene mine hunder. Skal jeg kødde det til, skal jeg jammen meg kødde det til sjøl :)

Ikke trene dem da vøtt, det klarer vi vel best selv. Men fx ta luftingen når det høljer ned, er kaldt og snøen blåser i vinkel. Da er'em gode å ha :lol:

Minner meg om da det regnet kattunger og bilen hadde punktert. Klart jeg kunne fikse det selv, men det var mye mer ok å være paraply-holder og SE på macho-mannen jobbe på MIN bil *flir*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sære kvinnfolk *ler*

Du sier jo noe der :)

:)

Enkelt. Det er ting du vil gjøre uten mannen :lol:

Men jeg kan jo gjøre ting uten mann nå? Da trenger jeg vel ikke å skaffe meg en mann så jeg kan gjøre ting uten han da?

Ikke trene dem da vøtt, det klarer vi vel best selv. Men fx ta luftingen når det høljer ned, er kaldt og snøen blåser i vinkel. Da er'em gode å ha :lol:

Minner meg om da det regnet kattunger og bilen hadde punktert. Klart jeg kunne fikse det selv, men det var mye mer ok å være paraply-holder og SE på macho-mannen jobbe på MIN bil *flir*

Skifte dekk, det kan pappaen min gjøre :) Og ingen av de mennene jeg har hatt til nå, har vært enkle å få ut av huset på tur med bikkjene i sånt vær, da har det bare blitt til at jeg må mase på de, og da er de brått mer til irritasjon enn glede ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*snip*

Tror du trenger et "hvordan oppdra en mann til å gjøre som du vil, og hvordan bli kvitt dem når de har gjort det og du er ferdig med dem for dagen/natten"-kurs jeg :lol: En multitilkallingsmann, det er noe det for tenk *fnis*

Forøvrig er vi visst ganske enig :)

Hmmm...hva skal man ønske seg da? Er visst litt ønskeløs om dagen jeg, siden cert-ønsket mitt på søndag gikk rett i den runde skålen med lokk på :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...