Gå til innhold
Hundesonen.no

Chihuahua


Guest Hyper_Bærta

Recommended Posts

Guest Hyper_Bærta

Hei..=)

Vet det er noen med Chihuahua her.. så jeg lurer på om en ting:

Hvor mye koster det sånn ca. i månden å ha Chihuahua?

Med fÔr os.v. Skjønner at man må regne med dyrlegeutgifter- skader kan komme hver en dag.

Chihuahua'en er veldig dyr. Har i flere tilfeller sett en tl nærmest 20.000, oppdretterne tenker at alle de store stjernene har en, så dermed kan de sette opp prisen. Folk gjør hva som helst for å etterligne store stjerner.

Hvis jeg noen gang skaffer meg en Chihuahua(som er lite sannsynelig) så skal jeg ikke pynte den. Den skal selfølgelig få noen klær som varmer.

Men herregud, de som klær ut hunden sin med klær bare fordi det er fint. Sånne folk liker jeg ikke. Særlig ikke Paris Hilton...Stakkars Tinkerbell som ble omplassert fordi hun va så tjukk. Dette beviser bare at de har hunden p.g.a en mote. Paris ga jo Tinkie junkfood, også kommer hun her og sier at hun er tjukk...Liker ikke sånne folk som Paris..menmen..

Ja..håper på svar..=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmm her var det Mange spm:) kan du ikke heller legge meg til msn så svarer jeg der?

jeg bruker ca 3 kg med for på 2 mnd, dyrelege utgifter kommer ann på om hunden er mye syk, ( har brukt mye på han ene menst kun til vaksiner på nr 2)

Betaler ca 3000 kr i året på forsikring, i tillegg til at jeg er medlem i diverse klubber..

går på kurs med mine og stiller dem ut så det koster jo litt:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...