Kristinh Skrevet 20. September 2009 Rapporter Share Skrevet 20. September 2009 Hei alle sammen. Har nå kommet meg etter en flott dag på Gulosen med Schafer hundklubbens flotte arr. Kjempe flott dag og ikke mindre flott ble det når vår egen Whippet Courtborne Loke gikk nesten til topps selv med en skikkelig glad hale og avsluttet med å bli BIS 3 valp, hurra,hurra vi er super stolte, siden vi har ikke trent en eneste gang før denne utsitllingen. Loke er en hund vi eier sammen med min bror som er ikke intrisert i utstilling overhode..he,he.. Men morro var det nå da. Takk for en strålende dag alle sammen. har også tatt noen bilder av noen hunder som jeg kommer til å legge ut under hær, ikke alle er like fine siden jeg har ingen anelse på hvordan mitt aperat funker,, men har gjort så godt jeg kunne Klem Kristin DIVA DIVA DIVA LOKE gutten vår. Galgo Nille fra kennel Rabilargo Spansk Galgo OG TIL SLUTT GRATTIS TIL DERE ANDRE SOM GJORDE DET STRÅLENDE I DAG:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yakine Skrevet 20. September 2009 Rapporter Share Skrevet 20. September 2009 Ååå, tusen takk Kristin! De ble jo kjempefine! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristinh Skrevet 20. September 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet 20. September 2009 Ååå, tusen takk Kristin! De ble jo kjempefine! Så bra du likte de da:) ja kanskje skal vi røpe at jeg også prøvde meg på å stille opp "Diva" he,he.. Koselig å hilse på deg:) Klem Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anita F Skrevet 20. September 2009 Rapporter Share Skrevet 20. September 2009 Hei, bilder av Jubisen min også jo! Flotte bilder og gratulerer med supert resultat i bis-finalen.. Jeg ville jo selvsagt vært stolt over å ha kommet til plassering jeg også, men vi fikk bare: Takk for i dag.. Bæsj Men som du sier, det var en fantastisk dag, nydelig vær og et herlig arrangement! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yakine Skrevet 20. September 2009 Rapporter Share Skrevet 20. September 2009 Så bra du likte de da:) ja kanskje skal vi røpe at jeg også prøvde meg på å stille opp "Diva" he,he.. Koselig å hilse på deg:) Klem Ja, jeg rota nå bare syntes jeg, hehe Bittelitt uerfaren innen "faget" Jeg fant ut at jeg skulle hilse på, siden jeg kjente deg igjen Var kjempekoselig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Angilja Skrevet 20. September 2009 Rapporter Share Skrevet 20. September 2009 Gratulerer med flotte resultater! Coda vår ble BIG 4 i gruppe 5, kjempefin kritikk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristinh Skrevet 20. September 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet 20. September 2009 Hei, bilder av Jubisen min også jo! Flotte bilder og gratulerer med supert resultat i bis-finalen.. Jeg ville jo selvsagt vært stolt over å ha kommet til plassering jeg også, men vi fikk bare: Takk for i dag.. Bæsj Men som du sier, det var en fantastisk dag, nydelig vær og et herlig arrangement! Men du vant jo gruppa og det var nå kjempe bra det også Her er et bilde til av dere;) Klem Krisitn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lola Pagola Skrevet 20. September 2009 Rapporter Share Skrevet 20. September 2009 Gruppevinning er jo flott det da Anita Grattis. Ps. hvorfor to halsbånd? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristinh Skrevet 20. September 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet 20. September 2009 Gruppevinning er jo flott det da Anita Grattis. Ps. hvorfor to halsbånd? Bildet er tatt utenfor ringen.. og hun vet ikke at jeg tar bilder;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anita F Skrevet 21. September 2009 Rapporter Share Skrevet 21. September 2009 Kan jeg låne bildene dine Kristin? De var kjempefine! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 21. September 2009 Rapporter Share Skrevet 21. September 2009 Kjempefine bilder og gratulerer med BIS 3! Og gratulerer med BIG Anita Så stor Jubi har blitt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristinh Skrevet 21. September 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet 21. September 2009 Kan jeg låne bildene dine Kristin? De var kjempefine! Så klart får du det;) bare forsyn deg du;) Klem Kristin Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MegaMarie Skrevet 21. September 2009 Rapporter Share Skrevet 21. September 2009 Gratulerer til alle sammen Super gode resultater på sonen folkene da! Gode bilder også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monab88 Skrevet 21. September 2009 Rapporter Share Skrevet 21. September 2009 Gratulerer så mye! Jeg var der med hun som bor i underetasjen til oppdretteren min. Hun stilte collievalpen sin Milla på 5 mnd, som jeg har kjent siden hun var 2-3 uker gammel og passet en del mens eier var på jobb. Jeg synes hun er utrolig vakker, stilt en gang før, på rasespesial med BIS som relultat. Denne gangen ble hun igjen bir og ble nr. 2 i gruppa(av 6), slått av shäferhunden som ble bis. Anita og Ita: Jeg satt ved siden av hun som eide den brindle dachsen som kom på plassen bak dere i gruppa, og overhørte henne si at dalmatineren som vant var veldig flott. Fenrisgutten: Ååh, var det din samojed? Hun jeg var der med likte den utrolig godt, og ble veldig overrasket over at den "bare" ble 4 i gruppa. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Angilja Skrevet 22. September 2009 Rapporter Share Skrevet 22. September 2009 Fenrisgutten: Ååh, var det din samojed? Hun jeg var der med likte den utrolig godt, og ble veldig overrasket over at den "bare" ble 4 i gruppa. Takk:) Jepp, det var min lille gutt! det er 3. gang han blir 4.big faktisk. Stiller dere til helga også eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar