Gå til innhold
Hundesonen.no

Valpe Show på Gulosen i Trondheim


Kristinh

Recommended Posts

Hei alle sammen.

Har nå kommet meg etter en flott dag på Gulosen med Schafer hundklubbens flotte arr. Kjempe flott dag og ikke mindre flott ble det når vår egen Whippet Courtborne Loke gikk nesten til topps selv med en skikkelig glad hale og avsluttet med å bli BIS 3 valp, hurra,hurra vi er super stolte, siden vi har ikke trent en eneste gang før denne utsitllingen. Loke er en hund vi eier sammen med min bror som er ikke intrisert i utstilling overhode..he,he..

Men morro var det nå da.

Takk for en strålende dag alle sammen. har også tatt noen bilder av noen hunder som jeg kommer til å legge ut under hær, ikke alle er like fine siden jeg har ingen anelse på hvordan mitt aperat funker,, men har gjort så godt jeg kunne :)

Klem

Kristin

GulosenHvitSchafer.jpg

DIVA

GulosenHvitSchafer2.jpg

DIVA

GulosenHvitSchafer3.jpg

DIVA

gulosenLoke.jpg

LOKE gutten vår.

GulosenNillehode.jpg

Galgo Nille fra kennel Rabilargo

gulosenNille2-1.jpg

Spansk Galgo

gulosendalmantiner3.jpg

gulosendalmantiner2.jpg

gulosendalmantiner.jpg

gulosenstaffe-1.jpg

OG TIL SLUTT GRATTIS TIL DERE ANDRE SOM GJORDE DET STRÅLENDE I DAG:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, bilder av Jubisen min også jo! Flotte bilder og gratulerer med supert resultat i bis-finalen.. Jeg ville jo selvsagt vært stolt over å ha kommet til plassering jeg også, men vi fikk bare: Takk for i dag.. Bæsj :ahappy:

Men som du sier, det var en fantastisk dag, nydelig vær og et herlig arrangement!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra du likte de da:) ja kanskje skal vi røpe at jeg også prøvde meg på å stille opp "Diva" he,he..

Koselig å hilse på deg:)

Klem

Ja, jeg rota nå bare syntes jeg, hehe :ahappy: Bittelitt uerfaren innen "faget" :D

Jeg fant ut at jeg skulle hilse på, siden jeg kjente deg igjen :lol: Var kjempekoselig! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, bilder av Jubisen min også jo! Flotte bilder og gratulerer med supert resultat i bis-finalen.. Jeg ville jo selvsagt vært stolt over å ha kommet til plassering jeg også, men vi fikk bare: Takk for i dag.. Bæsj :lol:

Men som du sier, det var en fantastisk dag, nydelig vær og et herlig arrangement!

Men du vant jo gruppa og det var nå kjempe bra det også:ahappy:

Her er et bilde til av dere;)

gulosendalmatiner.jpg

Klem

Krisitn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye!

Jeg var der med hun som bor i underetasjen til oppdretteren min. Hun stilte collievalpen sin Milla på 5 mnd, som jeg har kjent siden hun var 2-3 uker gammel og passet en del mens eier var på jobb. Jeg synes hun er utrolig vakker, stilt en gang før, på rasespesial med BIS som relultat. Denne gangen ble hun igjen bir og ble nr. 2 i gruppa(av 6), slått av shäferhunden som ble bis. :)

Anita og Ita: Jeg satt ved siden av hun som eide den brindle dachsen som kom på plassen bak dere i gruppa, og overhørte henne si at dalmatineren som vant var veldig flott. :)

Fenrisgutten: Ååh, var det din samojed? Hun jeg var der med likte den utrolig godt, og ble veldig overrasket over at den "bare" ble 4 i gruppa.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...