Huldra Skrevet 20. September 2009 Rapporter Skrevet 20. September 2009 Si jeg har et bilde hvor det er kommet et irriterende gress-strå midt på motivet. Jeg vil fjerne strået, hvordan går jeg frem? Jeg kan godt ta imot forklaringer både på klonefunksjonen og spot-healing-funksjonen, og beskrivelser av når det passer best å bruke de respektive.
pippin Skrevet 27. September 2009 Rapporter Skrevet 27. September 2009 Da trykker du slik at du har Klonefunksjonen også holder du inn alt. Mens du holder inn alt så trykker du et sted på motivet. (rett ved gress-strået f.eks.) Så slipper du alt-knappen og trykker som vanlig oppå gress-strået... Det lønner seg å sette ned hardheten på på kloneverktøyet (øverst til venstre). Slik at det ikke blir en skarp kant i overgangen. Litt enkelt forklart.. Håper du skjønner.. :rolleyes2:
Huldra Skrevet 1. Oktober 2009 Forfatter Rapporter Skrevet 1. Oktober 2009 Hadde helt glemt denne tråden da det tok dagesvis før noen svarte.. Men takk for forklaringen, jeg tror jeg skjønte!
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar