AnjaB. Skrevet 18. September 2009 Rapporter Share Skrevet 18. September 2009 Jeg er en dame fra Porsgrunn med tre hunder av rasen Chinese Crested, to nakne og en puff. Har hatt hund mesteparten av mitt liv. Startet med tervuren som veldig ung, så sheltie deretter border collie. Og derfra til CC. Har drevet med dressur og gjeting med gjeterhundene. Og har lyst å prøve agility med CC`ne mine når tiden er moden. CC er en fantastisk artig og hærlig hunderase som jeg forresten syns er undervurdert av mange Det var superkort om meg... Lurer dere på, noe så bare spør. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bambi Skrevet 18. September 2009 Rapporter Share Skrevet 18. September 2009 Velkommen til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
miam Skrevet 18. September 2009 Rapporter Share Skrevet 18. September 2009 Velkommen hit Den er jo rett og slett veldig fascinerende den rasen du har! Synes spesielt de nakne er superstilige! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tuskelusken Skrevet 18. September 2009 Rapporter Share Skrevet 18. September 2009 Velkommen hit! Legg gjerne ut bilder av biskene dine. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ToneS Skrevet 18. September 2009 Rapporter Share Skrevet 18. September 2009 Velkommen hit! Vil gjerne se bilder ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Victoria Skrevet 18. September 2009 Rapporter Share Skrevet 18. September 2009 Velkommen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mushi Skrevet 18. September 2009 Rapporter Share Skrevet 18. September 2009 Velkommen, har en nakenhund selv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ipadda Skrevet 19. September 2009 Rapporter Share Skrevet 19. September 2009 Velkommen til forumet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Iago Skrevet 19. September 2009 Rapporter Share Skrevet 19. September 2009 Velkommen, velkommen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tm100001 Skrevet 20. September 2009 Rapporter Share Skrevet 20. September 2009 Welcome Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar