Gå til innhold
Hundesonen.no

NKK Stavanger?


SoppenCamilla

Recommended Posts

Gratulerer :wub: Det er jo bra med rød også, jeg hadde vært super fornøyd! Så du må være litt fornøyd med deg selv :icon_redface:

Takk! Jeg er fornøyd med den røde ja, men ikke så fornøyd med klumsete meg som ikke fikk vist i det minste bevegelsene til hunden min. :wub:

Grattis! Og grattis med at du turde, er ikke bare bare det heller om man har litt "ringangst"!

Takk og takk! Det var ganske skummelt ja, var faktisk kvalm før jeg skulle i ringen. :wub:

Og herregud så vakkert det er å kjøre Suleskarvegen!

Var det? Jeg har hørt at den er så svingete og fæl. Kan jeg spørre hvor lang tid dere brukte? Jeg kjører jo østover med ujevne mellomrom, så hvis det er noe å spare så hadde det jo kanskje vært like greit å kjøre den veien.

Gratulerer så mye til dere andre med fantastiske resultater! :innocent:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var det? Jeg har hørt at den er så svingete og fæl. Kan jeg spørre hvor lang tid dere brukte? Jeg kjører jo østover med ujevne mellomrom, så hvis det er noe å spare så hadde det jo kanskje vært like greit å kjøre den veien.

Altså, den kan ikke sammenlignes med E18, nei... Men det var mye vakker natur, rett og slett klisjéaktig vakkert, Norge på postkort, mye å se, en større og bedre opplevelse enn E18. Og jeg er fra bygda, jeg er vant til slike veier!

Ja, veien er svingete og smal, og jeg var ikke alltid like høy i hatten når jeg møtte bobiler og andre store kjøretøy - men det ble en vanesak, det tok mye kortere tid over fjellet på søndag enn da vi kjørte første gang på fredag. Fredag stoppet jeg nesten for alle biler, søndag turte jeg å kjøre mer.

En kompis hadde brukt seks timer kjøring (pluss stopp) fra Horten til Sandnes, og jeg bruker en time til Horten. Altså ville den veien krevd syv timers kjøring. Pluss at han vel kjører litt hardere enn meg...

Jeg tror vi hadde cirka syv timers kjøring, pluss pauser, fra Oslo til Sandnes. Tilbake gikk det fortere, vi lå en time foran skjema, men tiden vi tjente på at jeg var tøffere over fjellet tapte vi igjen i kø over Kongsberg - en time på et par kilometer, artig... Men kø på søndagskveld får en jo uansett hvor en er, folk skal hjem fra hyttene sine og slikt.

Konklusjon: Om du kommer deg til Kongsberg tidlig nok, sparer du nok fort en time.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer til alle som er fornøyde med helgen!

for oss gikk det kjempe bra ;):)

DEA BLE BIR , BIG & BIS4! :);):);):)

Så jeg er bare så stolt ;):ahappy:

Det er over 9 år siden sist en dobermann plasserte seg i BIS på NKK !

Så for oss var det en fantastisk helg :):)

Vi svever forsatt på skyer ;):wub:

Grattis! :P

Jeg så dere i gruppefinalen, og det var et pent syn det altså!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble det noen brukbare bilder du? :)

Nja.. Jeg er redd de er veldig kornette etter som at jeg skøt ISO'en opp i himmels for å få noe ok lys og skarphet på bildene. Men jeg skal legge de ut så fort jeg får tid. Senest over helgen ;) Så kan du få velge om du syns noe av det var bra ;) Jeg hadde lyst å ta bilde av BIR og BIM jeg. Men dere løp jo ut av ringen :)

Edit: Nå er bildene lagt ut i galleriet på hjemmesiden min.

http://only-blondie.com/galleri/index.html#6.0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...