Olsenbanden Skrevet 7. September 2009 Rapporter Skrevet 7. September 2009 Nå har jeg sittet å tenkt så det knaker og prøvd å overtale samboer til å kjøpe valp, og endelig kom gjennombruddet! I dag ble jeg satt opp på liste! Jeg er så gira og helt opp i skyene sånn at samboer kommer til å få problemer med å få meg ned på bakken de neste måndene! hehe.. Nokk om det.. Denne gangen blir det sort dverg på meg, og vakre Pepalfa's E-Evita skal bære fram valpen min! Jeg skal ha en tispe denne gangen også. Og har allerede begynt å sett på valpeutstyr til valpen Jeg ska ha alt klart til den lille kommer
Lola Pagola Skrevet 7. September 2009 Rapporter Skrevet 7. September 2009 Spennende Sprekt med en hvit og en sort, blir stilig!
Olsenbanden Skrevet 7. September 2009 Forfatter Rapporter Skrevet 7. September 2009 Spennende Sprekt med en hvit og en sort, blir stilig! JA!
xxx12345 Skrevet 7. September 2009 Rapporter Skrevet 7. September 2009 Du har ikke hastverk i alle fall skjønner jeg, og det er jo bra
Olsenbanden Skrevet 7. September 2009 Forfatter Rapporter Skrevet 7. September 2009 Du har ikke hastverk i alle fall skjønner jeg, og det er jo bra Hastverk nei Må ha god tid på meg til å innvistere i alt valpen skal ha vet du hihi.. Hun må jo har alt! hehe..
Blondiemamma Skrevet 7. September 2009 Rapporter Skrevet 7. September 2009 Har ikke Evita valper nå da? Eller er de leveringsklare? Så da blir det neste kullet hennes da? Moro.. Blir spennende med en sort og en hvit
xxx12345 Skrevet 7. September 2009 Rapporter Skrevet 7. September 2009 Evita har valper nå ja. Blir 6 uker på torsdag de.
Olsenbanden Skrevet 7. September 2009 Forfatter Rapporter Skrevet 7. September 2009 Har ikke Evita valper nå da? Eller er de leveringsklare? Så da blir det neste kullet hennes da? Moro.. Blir spennende med en sort og en hvit Ja, som LinKr skrev så har Evita valper nå ja, så blir fra neste kull
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar