Gå til innhold
Hundesonen.no

Sonentreff 2010!


SoppenCamilla

Recommended Posts

Da har jeg og Astrid snakket litt sammen, og vi kom frem til at vi trenger to til som kan hjelpe oss, foreløpig.

Det er positivt om det er to stykker som har msn, og som kan komme på "msn-møter" jevnlig (dette blir da avtalt oss imellom når det passer og sånt, det er ikke snakk om flere ganger i uka, og vi er ikke så strenge, bestandig :blink: ). Det er fint om det er to som ikke har telefonskrekk, for de "jobbene" vi har sett oss ut at vi trenger hjelp til, innebærer blant annet at det må ringes rundt til diverse personer man ikke kjenner. Det er veldig fint om det er to stykker som også har tenkt til å komme på sonentreffet da, sånn at alle de andre som kommer kan hylle dere/oss i all offentlighet. :blink:

Dersom du føler deg kallet, så hadde det vært fint om du sendte meg en pm!

Håper dere finner to :blink: jeg lider nok desverre litt av telefonskrekk :blink: Har dere sett dere ut hvem del av landet det blir??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 77
  • Created
  • Siste svar

Jeg har lyst til å være med denne gangen, men jeg har en hund som kan være litt bitchy mot andre hunder sånn med en gang pga litt usikker på andre hunder...

Men sånn generelt sett er hun en rampete engel :) Og hun blir stadig bedre med andre hunder. Er egentlig bare et problem i bånd!

Så hvis det ikke er problematisk så vil vi komme :)

Det der er da null problem. :D Kee er på ganske samme måten. Så det eneste man trenger å gjøre da, er jo å la være å gå oppå hverandre med hundene. :)

Ellers, så håper jeg mange kommer, og at vi får til et bra arrangement i år også, kanskje noe mer strukturert i år. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det der er da null problem. :) Kee er på ganske samme måten. Så det eneste man trenger å gjøre da, er jo å la være å gå oppå hverandre med hundene. :)

Ellers, så håper jeg mange kommer, og at vi får til et bra arrangement i år også, kanskje noe mer strukturert i år. :)

Så bra :) Vi trener jo mye på å være rundt andre hunder uten at hun skal ha noe med dem å gjøre! Men hun kan bare høres litt sinna ut. Hu elsker mennesker da! Skikkelig kosegris :D

I år skal jeg være med :D Har dere funnet folk til å hjelpe? Skulle gjerne ha gjort det, men jeg har altfor mye å drive med fra før av... Men kan hjelpe til med småting hvis dere trenger det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har snakket med de på elverum Camping, men der hadde de ikke ledig før i september. Han sa at hvis vi kom da var det mulighet for at vi fikk større plass å boltre oss på ute, og vi kunne prute litt på prisene. Det var i utgangspunktet disse prisene:

2 personer med bad 900,-

4 personer med bad 1100,-

2 personer uten bad 500,-

4 personer uten bad 650,-

Vi kan da eventuelt leie første helgen i september. Hva synes dere om dette?

Eller så sjekket jeg litt på Haslemoen, og der var det heller ikke så ille priser om man bor i østfløyen uten eget bad med med felles dusj i gangen. Priser der var:

Vestre fløy med tv og bad

Enkeltrom 750,- inkl frokost

Dobbeltrom 1095,- inkl frokost

Østre fløy med felles dusj i gang, vask på rommet

Enkeltrom 450,- inkl frokost

Dobbeltrom 820,- inkl frokost

Det som er dumt med haslemoen er jo at vi ikke kan lage noe mat på rommene, så da må vi enten grille begge dagene eller kjøpe mat, og da blir det plutselig dyrere.

Kom gjerne med flere forslag hvis noen vet om egnede plasser!

Edit for å si at disse prisene gjelder pr. natt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

jeg blir gjerne med :) var ikke med sist, men da så det ut som dere hadde det kanonbra :):D

September ved Elverum høres fint ut for min del :)

Edit: Synd om det skal bli avlyst også :) :) Kan dere ikke lage en ny avstemining om hvilken som kommer, ikke kommer og de som kanskje kommer??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden har vært her lenge, og folk har vist veldig liten interesse for det. Det er ganske mye jobb å planlegge et slikt treff, og det gidder ihvertfall ikke jeg hvis ingen er intr. i å være med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tipper de aller fleste ikke legger så godt merke til tråden jeg, den har ligget her siden i fjor og jeg pleier ihvertfall ikke å legge merke til ting som ligger klistret. Det kan være så enkelt. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tipper de aller fleste ikke legger så godt merke til tråden jeg, den har ligget her siden i fjor og jeg pleier ihvertfall ikke å legge merke til ting som ligger klistret. Det kan være så enkelt. :)

Stemmer. Det er en tråd med mange innlegg, tviler på at det er få som gidder å gå inn her og lete etter sted og tidspunkt osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi kunne tenkt oss å være med også. Men som nevnt over så er denne tådenblitt litt rotete.

Kanskje starte en ny tråd når ting er litt mer på plas? Da tenker eg på konkrete steder og priser

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke sett tråden før nå. Men jeg tror det er lettest for dere om dere bare rett å slett bestemer en dato, i stedet for at 150 stykker skal si når ting passer og ikke for dem.

Lag en ny tråd, med poll på 3-4 forskjellige helger. Skriv klart og tydelig at denne pollen står en uke og kun det.

Det er lettere sånn ser jeg ihvertfall for meg :)

Vi vil være med hvertfall

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tipper de aller fleste ikke legger så godt merke til tråden jeg, den har ligget her siden i fjor og jeg pleier ihvertfall ikke å legge merke til ting som ligger klistret. Det kan være så enkelt. :)

Stemmer. Det er en tråd med mange innlegg, tviler på at det er få som gidder å gå inn her og lete etter sted og tidspunkt osv.

Jeg har ikke sett tråden før nå. Men jeg tror det er lettest for dere om dere bare rett å slett bestemer en dato, i stedet for at 150 stykker skal si når ting passer og ikke for dem.

Lag en ny tråd, med poll på 3-4 forskjellige helger. Skriv klart og tydelig at denne pollen står en uke og kun det.

Det er lettere sånn ser jeg ihvertfall for meg :)

Vi vil være med hvertfall

Nå skal jeg være skikkelig kjip og bare si "enig" med de tre overstående. :) Ny tråd, begrenset valgmuligheter, se hvor mange som er interessert og bestem utifra det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...