Gå til innhold
Hundesonen.no

Redigering av video

elindm

Recommended Posts

Skrevet

Jeg har akuratt fått et videokamera :D jeg har tent og filme agility løpene våre osv.

Har sett at mange har tekst på begynelsen av filmen noen har til og med musikk.

Er det noen som kan hjelpe med???

Skrevet

Du må kjøpe et videoredigeringsprogram. Jeg bruker Pinnacle studio 12 og er fornøyd med det :D

Der kan man legge til tekst, undertekst, musikk, FF midt i filmen, slow motion, legge til bilder, m.m.

Skrevet

Jeg har både Pinnacle Studio 12 (kjøpte på Elkjøp, vet ikke pris) og Windows Movie Maker som fulgte med PCen :D

Skrevet
Jeg har det movie maker jeg å ;) (så jeg nå)

Har aldri gjort det her før skjøner dere.

Men jeg skjønner det ikke helt :D

Skrevet

Jeg prøvde faktisk Movie Maker for første gang i dag jeg også :D Men hva er det du ikke skjønner? Jeg forstod det meste, men det sitter jo selvsagt ikke helt etter at man har brukt det en gang.

Skrevet

jeg tror jeg fikk det til. Det som ble dumt er at filmene mine ble lagret i en annen type fil som ikke ville åpne i det programmet. Jeg må finne et program som kan gjøre om filer først

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Enig, "gamle erfaringer" er vanskelig å bli kvitt. Skal ikke mye til hos oss heller før gammelt grums flyter opp. Bra hun får oppfølging av fagfolk, som sikkert hjelper med å holde fokus på hunden som ER og ikke hunder som VAR🌸
    • Håper på det. Behandler er iallefall positiv, jeg blir litt negativ merker jeg basert på tidligere erfaring. Men det er positivt at hun ikke halter eller noe sånt og tilsynelatende bygger fin og jevn muskulatur og ifølge behandler er myk og fin med god bevegelsesfrihet i ledd. 
    • Artig med rykk-og-napp-voksing😬 Håper vondt'er er forbigående🤞
    • Zelda vokser som ugress, dessverre i så stor grad at hun har litt problemer med muskulære spenninger (håper iallefall det er alt det er), men vi koser oss masse og hun utvikler seg fint tross alt og litt enkel behandling holder ting i sjakk. Gleder meg dog til hun ser litt penere og mer balansert ut, så fort fronten tar igjen bakparten så skyter bakparten fart igjen og vokser 5 cm "over natten".  Og håper hun ikke blir alt for stor. 🙈 Håper på mange fine valpevennlige turer ila høsten,  har så smått begynt å trene litt, lærer utrolig fort, men merker godt at det ikke er en rase som er avlet for bruk lenger. Iallefall ikke særlig målrettet. Men det bor en del i henne så tipper det blir en gøyal hund å trene på sikt når man bare får kanalisert det litt bedre.   
    • Det er hundrevis av hunderaser, så det er litt av en jobb å liste alle. I prinsippet er kanskje myndene de mest krevende fordi de er selvstendige, egenrådige og har høyt jaktinstinkt. Men det er også individuelt.
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...