Gå til innhold
Hundesonen.no

Noen som kan lage banner til meg?


Carina

Recommended Posts

Har lyst på ny banner til hjemmesiden min og jeg har lyst på en sånn som består av flere bilder med "myk" overgang mellom bildene.

Noe lignende som Kari Hansen har på sin side: http://www.visterwood.com

Noen som gidder å lage en sånn til meg?

Fint om man får med begge hundene. Bilder ligger i galleriet, men det ligger nok mest i bloggen om man velger kategori "bildeblogg".

Størrelsen jeg ønsker er 900 x 100 tror jeg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 months later...

Du kunne ikke lage noen til meg å ??? hadde hvert veldig moro

Hvis du vil så er det bilder her, hadde hvert fint og få med begge hundene :blink:

http://picasaweb.google.com/home

Da må jeg nesten ha nøyaktige mål i pixler, og gjerne andre "ønsker og tanker" for utseendet på banneret. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nyaktig må, nja det hvet jeg faktisk ikke. Men jeg skulle hatt en til bloggen og en til framtiden min www.coldogs.moo.no

Jeg vil egentlig bare ha med begge hundene på en eller annen måte, hvis det skal være noen farger så kanksje lille ettersom det er den fargen på hjemmesiden.

Du kan gjøre som du vil :blink:

Håper det hjelper litt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*ler* Smiskeguri, er det du det? :P

Bare du å si hvordan du vil ha det og hvor jeg finner bilder, så fikser jeg så fort jeg kan. :)

Hvem, jeg? :hmm:

Du er supersnill! Jeg liker veldig veldig godt det jeg allerede har, så jeg kunne ønsket meg noe omtrent helt likt, bare et par småendringer. Men teksten må byttes ut med Thargelion.com, og ingen hundenavn eller noe, kun Thargelion.com liksom. :) Gjerne i en litt "seriøs skrifftype" om du skjønner? De to bildene til høyre kan gjerne være akkurat som de er, det av Cane som leker og baby-Zoffis altså.

Ellers lurer jeg på om det er mulig å ha dette speilvendt i venstre hjørnet? Du må gjerne gjøre det lysere eller forandre slike ting så det passer inn hvis du føler at det trengs.

091024-22.jpg

Ellers kunne jeg tenke meg badeCane der han er fra før + der han hopper over hinderet, liksom at badebildet blir litt større - hvis du synes det ser bra ut. Hvis ikke gjør du det bare slik du synes det er finest. Du kan feks bruke det under her, bare klipp vekk småbildene. Hvis det ikke er stort nok kan jeg finne det i et annet format og uten småbilder på:

Cane.jpg

Her er de andre bildene jeg tror du har brukt:

rosa7uker7.jpg

080605-04.jpg

Hilsen hun som vet hva hun vil ha, men ikke har evner til å lage det selv.. :blink::D:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...