Gå til innhold
Hundesonen.no

Eternity's Zofia

Carina

Recommended Posts

• Svar 69
  • Created
  • Siste svar
  • 1 month later...

Må teste disse videogreiene, så her kommer forhåpentligvis en liten snutt av hva Zofia synes om den nye hundesengen sin. :aww:

http://vimeo.com/8499451

Jeg har sikkert sagt det før men jeg må bare si det igjen: Hun er sååå herlig, for hun er prikklik My i bevegelser og oppførsel om du skjønner hva jeg mener :ahappy: Det ser ut som Zofia sitt motto er det samme som My sitt på en måte.. Nemlig: "livet er en lek og lek er livet" :hmm:

Hadde jeg ikke hatt to hunder fra førav, så tror jeg en stk. Zofia hadde vært den perfekte hundekompisen for My. :aww:

Nemmen, så søt hun er :ahappy:

Men, skal du sette henne ut på fôr? Har det vært planlagt hele veien?

(Ja, og så får jeg bare beklage at jeg ikke kan styre min nysgjerrighet :aww::ahappy: )

Har lurt på dette en stund jeg og men tenkte at det kom vel frem etterhvert på forumet en plass, men om det har kommet frem har ikke jeg fått det med meg ihvertfall. Hun skulle gjerne fått kommet hit og bodd hadde det ikke vært for bartelusken Emma. Da hadde du jo hatt henne i "nærheten" også :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grunnen til at jeg ønsker forvert for Zofia er at jeg har bestilt ei tispe fra brukslinjer fordi jeg ønsker å satse litt på dette oppdrettet. Det kan være greit å ha et par tisper å velge i, det kan jo være ting som gjør at en av dem ikke er gode nok til å gå i avl. Det vil være enklere å finne en forvert for Zofia enn om jeg får ei tispe det bor litt mer i, fordi Zofia er en mild og enkel type å ha med å gjøre. Verre er det ikke. Dersom noen har flere spørsmål rundt dette med Zofia, ønsker jeg at dere tar det på privaten. :ahappy: Msn'en min er rekebaguett@hotmail.com, legg meg gjerne til om det skulle være noe mer.

Ellers tusen takk for koselige kommentarer! :yes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 weeks later...

air_kiss.gifgive_heart.gifgive_rose.gifkiss.gifheart_mini.gifJC_cupidgirl.gifwhatever_02.gif

*ler*

Det betyr søøøteste Zoffis!

*fnis* Takker og bukker. :)

Hun er kjempesøt :P Og det bør tas som et komplimang... jeg er ikke så glad i belger, men jeg har sansen for lille zoffis altså, og har følgt med i bloggen *sånn maskert og sånt, ingen må få vite det* *fnis*

Flotte bilder! :P

Jeg skal ikke si det til noen. :P

Fine Zofia`n. Skal begge stilles på Hellerud i helgen? Kanskje jeg rekker en sveiprunde innom Exporama og hilst på dere..

Ja, det skal de. :x

Hun er bare superlekker! Kjempeherlig uttrykk på henne altså :x

Ja, hun er supersøt. :x

Så herlig hun er :x Får man treffe henne også i helgen da eller? :aww:

Det får du vet du. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Men sist så ville ikke vetrinæren ta biopsi fordi de da kan stikke akkurat på det området som det ikke er ondartet. Og motsatt. Måtte operere den bort også vet man om den er godarta eller ondartet.
    • Hei og hopp. jeg skal bytte for til min 10 mnd gamle finske lapphund. Hun er ekstremt sensitiv i magen, får lett diare. Ønsker et skånsomt og selvfølgelig næringstett for. Har per nå Purizon, og har vært fornøyd med det. Men tenker å prøve noe annet og se om magen blir mer stabil da. Vurderer enten Markus Muhle eller Købers. Har noen noen erfaringer med disse formerkene til sensitive hunder? setter pris på alle svar!:)
    • Nå tviler jeg på at det er spesielt farlig, hvis det var vanlige, små muffinspapir. Bare følg med på allmentilstanden. MEN, når det gjelder slike medisinske spørsmål om ting som kan være farlige så bør du alltid kontakte veterinær heller enn et tilfeldig nettforum, facebook, eller tilfeldige folk. Ta en telefon og spør, det kan redde livet til hunden din.
    • Hunden min klarte å spise tre muffinspapir i går når jeg var på toalettet.. papiret var soggy og mykt, men jeg blir jo bekymret. Hun har ikke kastet opp og bæsjet to fine bæsjer i dag . Formen hennes er også helt normal. Men hun hikket både i går og i dag, og jeg har aldri lagt merke til at hun har hikket før. Noen her som har erfaring med hund som har spist muffins/bakepapir😅 er det noe som pleier å komme ut av seg selv? Eller løses lett opp i magen? kan legge til at hun er bare 3.7 kg så ikke den største hunden.
    • Mitt inntrykk med working cocker er at de er slitsomme arbeidsjern med lite ro i kroppen. De vibrerer av energi. Kjøp deg en vanlig cocker og klipp den ned/ikke barber. Men vil ikke du ha en pelshund er det ganske safe å ikke kjøpe pelshund..  Vil ikke du ha jakthund... ikke kjøp en jakthund.  Ganske enkel matte    
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...