Gå til innhold
Hundesonen.no

Eternity's Zofia

Carina

Recommended Posts

• Svar 69
  • Created
  • Siste svar
Hun er så feminin og søt, skikkelig jentete liksom! Hvordan reagerer Cane på henne?

Ja, hun er det! ;)

I går var hun bare luft for han, tror han syntes hun var litt unødvendig å dra med seg hjem så han var ikke særlig interessert i henne, men han var nok sliten også. :) Også lurer jeg på om han syntes hun lukta litt stygt, type tiss og bæsj, for etter at jeg bada henne i dag har han invitert til lek og snust litt mer på henne. :P Han er jo veldig forsiktig og snill med valper, så regner ikke med han kommer til å herje skikkelig med henne før hun blir bittelitt større. :P

Tusen takk for snille kommentarer! :rolleyes2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk alle sammen, nye bilder kommer etterhvert, det er litt dårlig bildevær her i dag men får se i løpet av ettermiddagen om det klarner opp litt.

Ja her er det sånn "inne med stearinlysene " vær :rolleyes2: Blir nok kjekt å ta bilder når høstsola og fiiine farger på trærne kommer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for snille kommentarer! :whistle:

Det ble faktisk litt finere vær i dag, så har fått tatt et par bilder av henne. Er litt greit å ha noen som jeg har tatt selv synes jeg, og jeg har bestemt meg for å være veldig flink å dokumentere oppveksten hennes fordi jeg synes ikke jeg har vært flink nok til det med Cane og det er litt trist.

090829-01.jpg

090829-02.jpg

090829-03.jpg

090829-04.jpg

090829-05.jpg

090829-06.jpg

090829-07.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun er bare dritkul, vi stoppa på en bensinstasjon og lufta henne. Da hadde hun vært hos veterinæren tidligere på dagen og blitt plukka på av oss, hun hadde blitt tatt fra familien og satt i en bil på fanget mitt - likevel sto halen rett opp da jeg tok på båndet og luftet henne. :) Hun virker iallefall ikke miljøberørt den tøtta der. :)

Det første min første hund gjorde, var å ri på min bror da han kom hjem :whistle:

Ikke mye redd for å dra fra mamman sin, reise fra oslo alene med fly og komme til en ny familie. Han ble husvarm allerede før han kom inn i hus :P

(Han var fra kennel Siwieto. Den roligste av de alle, sa de. Kan ikke tenke meg hvordan "verstingene" var?? :P ).

Blblabla...

Gratulerer med ny valp.

Skal jaggu meg bli spennende å følge med dere :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 month later...
  • 2 weeks later...

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Så klart vil jeg det, og jeg takket jo for innspillet om å ha eget teppe i sofaen til hunden, det var en god idé
    • Nå nærmer det seg 1,5 år siden det ble stille i huset, og det er på tide at noen andre får glede av hundeutstyret og bøkene jeg har. Her er Finn-annonsene jeg har lagt ut: Hurtta Lifeguard sele rosa, størrelse 90, ubrukt: https://www.finn.no/recommerce/forsale/item/390107305 Diverse apportbukker, rosa rute med hvitt bånd og neseprøver: https://www.finn.no/recommerce/forsale/item/390101594 Diverse hundebøker: https://www.finn.no/recommerce/forsale/item/388869585 Jeg har et pent brukt tøybur til salgs. Det har vært brukt 5-6 ganger på utstillinger og konkurranser til groenendael-tispe. Kan hentes i bergensområdet. Ta kontakt om du er interessert, så sender jeg bilder og detaljer. Jeg har også Vari Kennel Ultra Fashion størrelse large til salgs. Må hentes i bergensområdet (sentrum/Åsane). Det er mye brukt, og har blant annet reist fra USA til Norge med hund i. Så det bærer preg av å være brukt. Ta kontakt om du vil vite mer om buret og få bilder av det. Det er denne fargen:
    • I prinsippet tenker jeg at så lenge det er en god raseklubb så har de en oversikt over oppdrettere som følger deres retningslinjer. Men det er mye rart i hundeverdenen, og det kan være ulike årsaker til at en oppdretter ikke er med der. Det er uansett et ok sted å starte, tenker jeg. Fikk ihvertfall et godt inntrykk av nettsidene deres og informasjonen der. Ellers finner du mange gode råd om både kjøp, kontakter og valpetiden om du søker litt rundt på forumet her. Det ligger mange år med samlet erfaring rundt om. Lykke til!
    • Tusen takk for tipset! Magefølelse er kjempevanskelig 😅 når er den reell, og når er det bare sider ved den andre parten man ikke setter pris på, og som man reagerer på?  Jeg kan nok bruke litt mer tid på puddelklubben sine sider. I dag blir det fort facebook og Instagram siden det er så visuelt og lett tilgjengelig, men går sikkert glipp av en del gode oppdrettere ved å ikke tenke at man kan ringe rundt litt.  Til mitt forsvar er det første gang jeg skal kjøpe rasehund, så jeg vet ikke helt hva jeg driver med 🙈
    • Shirkus er vel eneste jeg kommer på som jeg kjenner og synes virker bra. Jeg tenker at det er viktig å sette seg inn i RAS-dokumentet som skal ligge på NKK, og sjekke at en oppdretter følger både NKK og puddelklubben sine retningslinjer for avl, som et minimum. Det med magefølelse er vanskelig. Prøv å dra på aktivieter du evt. selv kunne tenke deg med puddel, og se hvem du møter der?
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...