Gå til innhold
Hundesonen.no

Hvor mange bur har dere?


Baby

Recommended Posts

Skrevet

jeg har 2 bur. Og ser ikke problemet med å ha bur inne. jeg har en valp som ikke roer seg ned når hun har spist, og da er det bedre å legge henne i et bur enn at hun skal få herje og muligens få magedreiing. Og så er det for at Goshi skal få litt fred av og til. Pluss at jeg har en rase som gnager når de kjeder seg...

Skrevet
Hvis hunder gnager på ting' date=' ja da hadde jeg nok også hatt ett bur.[/quote']

Kom hjem til rasert gang for noen år siden, og da begynte jeg å bruke bur. Men jeg tror ikke hundene har vondt av det eller at de ikke liker bur for da hadde de ikke gått inn der for å legge seg når de har muligheten til det...

  • 2 weeks later...
Skrevet

Jeg har tre. Et stålbur og to reisebur. Men det ene reiseburet har jeg bare lyst å hive for det blir aldri brukt og jeg skjønner ikke vitsen med å ha så mange bur...

Skrevet

Jeg har to sammenleggbare stålbur, ett står oppe i bilen og det andre har jeg med på utstillinger og sånt (ønsker meg stoffbur, det er tungt å drasse på), i tillegg har jeg kasse i bilen som kan deles i to rom.

Å ja jeg har et bur til.. det er 4x6x2 meter! Kalles også hundegård.. :)

Skrevet

Heisann

Boxerene våre har ett som er kjempe stort, og 3 tøybur fra ellos, som alle er ødelagt hehe..

Hjemme hos mine foreldere har yorken vår ett stålbur i stua, og ett stålbur i bilen.

  • 2 weeks later...
Skrevet

Vi har 2 store bur, et til å sove i hjemme og et på hytta, et lite reisebur i stål som er litt for lite. Pluss et plastbur (atlas bur) og skal mest sannsynelig kjøpe stoff bur når vi begynner på agility :) 4 bur tilsammen + stoffbur om noen mndr :)

Skrevet

Har 5... 3 er får små.. Ikke snakk om at jeg får han inn der, og felix er for liten:p har et plastikk og hentet idag et i stoff:D helt nytt, beige og akurrat som jeg vil ha det:D

  • 2 weeks later...
Guest Papillon
Skrevet

Dere som har 4-5 bur, hva i all verden bruker dere alle sammen til? :)?

Vi har ett bur vi, til bilen, og har selvsagt for vår del ikke bur inne :)

Skrevet
Dere som har 4-5 bur, hva i all verden bruker dere alle sammen til? :D?

Vi har ett bur vi, til bilen, og har selvsagt for vår del ikke bur inne :)

1. sover han i når han er hjemme.

1. sover han i på hytta.

1. Kjøpte jeg når han var liten, det er nesten for lite, men funker til nøds (ikke å sove i)

1. plastik bur som vi bruker til kattene og som han kan bruke

Skal kjøpe stoff bur som er lett å ta med :)

Skrevet

Jeg har 6 bur, og to hunder :)

1 bur er valpebur

1 bur er varikennel bur (til å ha i bilen hvis vi har gjester som f.eks Diego i de vanlige bil burene)

2 bilbur (trøndebur)

2 sammenleggbare bur fra Ellos, disse står inne og brukes om natten

Skrevet

Til Miko har vi et stålbur, som vi har inne og et reisebur i bilen.

Det reiseburet er så kjekt får man kan feste jul på det, veldig greit når vi er på utstilling :wink:

Skrevet
Dere som har 4-5 bur, hva i all verden bruker dere alle sammen til? :lol:?

Vi har ett bur vi, til bilen, og har selvsagt for vår del ikke bur inne ;)

Et er for lite (valpebur)

et er ødelagd

et har jeg i bilen

et sover han i inne

et brukte jeg i bilen før

så har jeg et bur med hjul og et tøybur. Disse bruker jeg på utstilling. alt ettersom hva jeg bruker.

Skrevet

nå har jeg 3 bur igjen her i huset.

1 til katten og et til valp.

også har jeg et som passer perfekt til Småen(brukes i bilen nå når hun har løpetid så hun slipper å stå i samme bur som Astrix.

Så har vi et SVÆRT bur i bilen som rommer alle hundene pluss litt til om nødvendig :lol:

for å si det sånn da, i det rommet hvor japanerene står så har vi plass til 1 til japaner og i det som Aiwa står i så er det plass til en til Aiwa så når har de det kjempe fint du. :wink:

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


  • Nye innlegg

    • Jeg har hunder som jeg napper hår i ørene på.  Bruker earpowder, det gjør det lettere å få tak i hårene og de slipper lettere.  Noen ganger når hårene sitter langt inne, bruker jeg veneklemme (arterieklemme) for å få de ut.  Dette får du i dyrebutikk. Håper dette kan hjelpe deg.  Hvis hunden stritter imot, må det bare trenes på, så går det fint.
    • En hundefrisør kan antageligvis hjelpe deg bedre enn en dyrlege, både med den faktiske jobben og opplæring om hvordan du gjør det selv. Har du ikke fått noe veiledning av oppdretter om tilvenning og trening på pelsstell? Hvis det er en rasehund så er det også mulig at raseklubben har klippekurs eller noen som kan hjelpe.
    • Har en ikke røykefri hund som jeg sliter med å nappe ørene på. Har sett at det er en slags saks man kan nappe det lettere på. Eller finnes det noe annet enn fingrene? Hunden jeg har stritter sånn i mot og jeg sliter virkelig siden hun er ekstremt hårsår. Jeg får ikke tak i pelsen der fordi hun vrir seg unna med kroppen og med hodet og alt. Og jeg kan ikke dra til dyrlegen hver eneste gang heller.
    • Det kommer jo an på om du ønsker å åpne og lukke port hver gang du skal kjøre inn og ut. Jeg ville nok hatt bil og kjøring utenfor gjerdet, for å unngå fare for påkjørsel av hunder.
    • Er det lurest å ha gjerde der man parkerer bilen også? Da må man ha port. Eller lurest å kun ha gjerde der man ikke kjører bil?
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...