lucy Skrevet 25. August 2009 Rapporter Skrevet 25. August 2009 For 6 uker siden gikk hundedrømmen min i oppfyllelse; vi hentet hjem Igor fra Sverige. Han er en fawnfarget Eurasiergutt og er nå 14 uker gammel. Han ble sist veid og målt for 2 uker siden, da var han 41 cm og 11,2 kg. Vil tippe han er halvannet kilo tyngre og littegrann høyere nå. Tenk lille klumpen har doblet seg i størrelse siden vi hentet han! Og jeg som syntes han var så stor første gang jeg traff han Noen bilder av "teddyen" vår: 5 uker gammel 6,5 uker gammel 8 uker gammel Disse bildene er litt varierende alder, 9-13 uker gammel er han vel.. Det ble mye bilder gitt.. Men sånn er det når man er stolt "småbarnsmor"!
lucy Skrevet 25. August 2009 Forfatter Rapporter Skrevet 25. August 2009 Jeg er vokst opp med en fantastisk BCmix som jeg også synes fortjener å bli vist litt frem Han heter Bastian og har en renraset BC som far og en "stort-sett-BC-men-også-litt-av-noe-annet-som-vi-ikke-vet-hva-er" som mor. Dette "litt-av-noe-annet-som-vi-ikke-vet-hva-er" har gjort at han har en litt annen pels enn BC og til tider en noe overraskende krøllhale (moren hadde ikke krøllhale). I tillegg er han også litt roligere med lavere stressnivå og mindre gjeting enn det jeg har inntrykk av at BCer har. Han er nå 13 år gammel, og i stort sett fin form Bilder fra i fjor sommer Fra i vinter - han elsker snø I våres (i en ikke helt ferdigbygget hytte)
Lola Pagola Skrevet 8. September 2009 Rapporter Skrevet 8. September 2009 For en søøøøt bamse Kjempepen! Og vakker bcblandings og. Fine hunder du har!
lucy Skrevet 8. September 2009 Forfatter Rapporter Skrevet 8. September 2009 For en søøøøt bamse Kjempepen! Og vakker bcblandings og. Fine hunder du har! Takktakk! Småen her vokser og gror, tipper han ligger på rundt 15 kg. Om 3 uker skal vi på vår første utstilling, blir spennende å høre hva dommeren har og si om øyenstenen min
Lola Pagola Skrevet 8. September 2009 Rapporter Skrevet 8. September 2009 Oh ja, blir spennende! Lykke til da
lucy Skrevet 8. September 2009 Forfatter Rapporter Skrevet 8. September 2009 Noen nyere bilder av småtten.. "Sååå stor er Igor!" Og så må man hvile.. Han er blitt så voksen i fjeset synes jeg, glemmer rent at han fremdeles er en liten valp! Tror han kommer til å bli en maskulin kar
lucy Skrevet 8. September 2009 Forfatter Rapporter Skrevet 8. September 2009 Oh ja, blir spennende! Lykke til da Takk
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar