Gå til innhold
Hundesonen.no

Endless Edens Count On Me - Igor

lucy

Recommended Posts

For 6 uker siden gikk hundedrømmen min i oppfyllelse; vi hentet hjem Igor fra Sverige. Han er en fawnfarget Eurasiergutt og er nå 14 uker gammel. Han ble sist veid og målt for 2 uker siden, da var han 41 cm og 11,2 kg. Vil tippe han er halvannet kilo tyngre og littegrann høyere nå. Tenk lille klumpen har doblet seg i størrelse siden vi hentet han! Og jeg som syntes han var så stor første gang jeg traff han :icon_cry:

Noen bilder av "teddyen" vår:

5 uker gammel

valp5.jpg

6,5 uker gammel

valp65.jpg

8 uker gammel

DSCN1576-1.jpg

DSCN1584-1.jpg

Disse bildene er litt varierende alder, 9-13 uker gammel er han vel..

DSCN1707.jpg

DSCN1665.jpg

DSCN1664.jpg

DSCN1735-1.jpg

DSCN1757-1.jpg

DSCN1761-1.jpg

Det ble mye bilder gitt.. :blink: Men sånn er det når man er stolt "småbarnsmor"!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er vokst opp med en fantastisk BCmix som jeg også synes fortjener å bli vist litt frem :icon_cry: Han heter Bastian og har en renraset BC som far og en "stort-sett-BC-men-også-litt-av-noe-annet-som-vi-ikke-vet-hva-er" som mor. Dette "litt-av-noe-annet-som-vi-ikke-vet-hva-er" har gjort at han har en litt annen pels enn BC og til tider en noe overraskende krøllhale (moren hadde ikke krøllhale). I tillegg er han også litt roligere med lavere stressnivå og mindre gjeting enn det jeg har inntrykk av at BCer har. Han er nå 13 år gammel, og i stort sett fin form :blink:

Bilder fra i fjor sommer

DSCN1298.jpg

DSCN1297.jpg

Fra i vinter - han elsker snø :wub:

DSCN1452-1.jpg

DSCN1465-1.jpg

I våres (i en ikke helt ferdigbygget hytte)

DSCN1487.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...
For en søøøøt bamse :lol: Kjempepen! Og vakker bcblandings og. Fine hunder du har!

Takktakk! :lol: Småen her vokser og gror, tipper han ligger på rundt 15 kg. Om 3 uker skal vi på vår første utstilling, blir spennende å høre hva dommeren har og si om øyenstenen min :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen nyere bilder av småtten..

"Sååå stor er Igor!" :lol:

DSCN1781-1-1-1.jpg

Og så må man hvile.. :lol:

DSCN1775-1-1.jpg

Han er blitt så voksen i fjeset synes jeg, glemmer rent at han fremdeles er en liten valp! Tror han kommer til å bli en maskulin kar :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...