trespiser Skrevet 23. August 2009 Rapporter Share Skrevet 23. August 2009 Hei, Vil med dette vise frem min Maine Coon på Youtube. De fleste filmene er filmet ute i skogen så det kan se ut som det er en vill maine coon Gubevare's Youtube Channel Takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
trespiser Skrevet 27. August 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet 27. August 2009 Her er en meget fin Maine Coon. Får desverre ikke stille han ut så jeg vil vise han frem her. Fint med kommentarer da :rolleyes2: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lucy Skrevet 27. August 2009 Rapporter Share Skrevet 27. August 2009 Søt katt :rolleyes2: Hvorfor får du ikke stille han? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
trespiser Skrevet 27. August 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet 27. August 2009 Søt katt :rolleyes2: Hvorfor får du ikke stille han? takk, jeg har ikke bil og heller ikke medlem i noe for å stille ut katter. men har papirer på at jeg kan stille han da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tm100001 Skrevet 29. August 2009 Rapporter Share Skrevet 29. August 2009 Så fin! Trodde maine coon ble skikkelig store, men han ser ikke så veldig stor ut? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wilma Skrevet 1. September 2009 Rapporter Share Skrevet 1. September 2009 Kjempefin! Har du han med deg på tur? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tyfonia Skrevet 24. September 2009 Rapporter Share Skrevet 24. September 2009 Så fin! Trodde maine coon ble skikkelig store, men han ser ikke så veldig stor ut? Jo de blir store, så klart har gener noe å si. Min gutt på 14mndr er 9kg og over 1 meter fra forlabb til baklabb... Da har jeg ikke tatt med halen hans Herlig pus, Trespiser Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LeneG Skrevet 24. September 2009 Rapporter Share Skrevet 24. September 2009 Flott katt, nice legwork Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tm100001 Skrevet 24. September 2009 Rapporter Share Skrevet 24. September 2009 Jo de blir store, så klart har gener noe å si. Min gutt på 14mndr er 9kg og over 1 meter fra forlabb til baklabb... Da har jeg ikke tatt med halen hans Herlig pus, Trespiser Oi, da var han større enn det kunne se ut til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wilma Skrevet 24. September 2009 Rapporter Share Skrevet 24. September 2009 Jo de blir store, så klart har gener noe å si. Min gutt på 14mndr er 9kg og over 1 meter fra forlabb til baklabb... Da har jeg ikke tatt med halen hans Herlig pus, Trespiser Du tuller nå? Katten min er kanskje ca 25cm fra forlabb til baklabb. Hun er sju år, så ja, hun er liten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tyfonia Skrevet 24. September 2009 Rapporter Share Skrevet 24. September 2009 Hmm... Og det er Maine coon? Nå er det hannkatt jeg har, da. De blir jo en del større. Kan hende genene til katten din tilsier at hun ikke blir så stor? Uansett: Stor eller liten; vi har verdens beste katter! Det er jeg desidert overbevist om. Ikke værst med en katt der aggresjon er så og si ikke- eksisterende. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wilma Skrevet 25. September 2009 Rapporter Share Skrevet 25. September 2009 Ånei, unnskyld, glemte og si at hun ikke er en Maine Coon! Hun er en blandingskatt/Huskatt. Det med aggeresjon gjelder heldigvis de fleste katter da! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tyfonia Skrevet 25. September 2009 Rapporter Share Skrevet 25. September 2009 Ånei, unnskyld, glemte og si at hun ikke er en Maine Coon! Hun er en blandingskatt/Huskatt. Det med aggeresjon gjelder heldigvis de fleste katter da! Klart det, men er litt spesielt når det gjelder katter og en hel rase. Katter er naturlig territoriale og kan være nokså "spicy". Skal nok ikke se vekk fra individuelle forskjeller hos MCO, så klart. Det er som visse typer hunderaser, at det er raser der som er kjent for å ha et godt lynne og laaang lunte. På samme måte er det med MCOer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wilma Skrevet 27. September 2009 Rapporter Share Skrevet 27. September 2009 Klart det, men er litt spesielt når det gjelder katter og en hel rase. Katter er naturlig territoriale og kan være nokså "spicy". Skal nok ikke se vekk fra individuelle forskjeller hos MCO, så klart. Det er som visse typer hunderaser, at det er raser der som er kjent for å ha et godt lynne og laaang lunte. På samme måte er det med MCOer Ja, helt enig Det er veldig forskjell fra katt til katt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
trespiser Skrevet 4. November 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet 4. November 2009 Hallo alle sammen : ) takk for kommentarene : ))) Nå har jeg laga en film så dere kan se og sammenligne gjenstander så dere kan se hvor stor pusen min er i hvertfall. Legg merke til Zalo flaska og komfyren og oppvask kommen og kaffetrakteren så kan dere sammenligne. Han er nå 2 år og 3 mnd og han utvikler seg enda : ) Trespiserns Store Maine Coon Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
trespiser Skrevet 4. November 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet 4. November 2009 Kjempefin! Har du han med deg på tur? Takk : ) Ja, så klart har jeg han med meg på tur : ) Han følger etter meg som en hund og hvis jeg går for langt vekk så kommer han etter meg som et lyn : ))) Så jeg bruker ikke bånd eller noen ting : ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saphire Skrevet 5. November 2009 Rapporter Share Skrevet 5. November 2009 Nydelig var han! Vi har en MCO jente her i hus vi også, men hu veier bare 6.5kg, men hun er UTROLIG lang! Vi stiller henne ut da, så i helgen tok hun tittelen Internasjonal Premier Skal lage en tråd om pusene mine en dag! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tyfonia Skrevet 13. November 2009 Rapporter Share Skrevet 13. November 2009 Gratulerer, Saphire. Jeg ser frem til tråden din Edit: Må korrigere meg litt her oppe. Katta veier 9,6 kg, ikke 9 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar