Gå til innhold
Hundesonen.no

Adolfo Martinez Noguera


SFX

Recommended Posts

Ikke lett dette nei - aldri hørt om fyren før.

Om jeg skjønte rett (og det eksisterer en Berne som heter det) så har han dømt "Sennenhund Rossii Djames Bond" til BIR? Vanskelig, for det stod 2 dommere der, så vet ikke hvem som dømte hva av BS og GrosserSSH.

I hvertfall allround, han dømte i min 7 ulike grupper i Spania (1,2,3,7, og 8 i allefall)

ps; ta med en klype salt, ikke stødig i verken russisk eller spansk :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke lett dette nei - aldri hørt om fyren før.

Om jeg skjønte rett (og det eksisterer en Berne som heter det) så har han dømt "Sennenhund Rossii Djames Bond" til BIR? Vanskelig, for det stod 2 dommere der, så vet ikke hvem som dømte hva av BS og GrosserSSH.

I hvertfall allround, han dømte i min 7 ulike grupper i Spania (1,2,3,7, og 8 i allefall)

ps; ta med en klype salt, ikke stødig i verken russisk eller spansk :lol:

Den hunden er en grosser, og det er ikke altfor mange russiske grossere så vidt jeg vet, så jeg synes liksom ikke at det at han klarer å sette til BIR en grosser fra Russlands største oppdretter er nok til å tro at han kan berner...

Han er sikkert all round, han dømmer i hvert fall mye forskjellig i Drammen, men mest gruppe 5...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den hunden er en grosser, og det er ikke altfor mange russiske grossere så vidt jeg vet, så jeg synes liksom ikke at det at han klarer å sette til BIR en grosser fra Russlands største oppdretter er nok til å tro at han kan berner...

Han er sikkert all round, han dømmer i hvert fall mye forskjellig i Drammen, men mest gruppe 5...

Nettopp, som sagt ikke helt god i russisk :lol:

Men jeg har fått opp mye type boxer, mastiff o.l raser på han i det minste da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nettopp, som sagt ikke helt god i russisk :wub:

Men jeg har fått opp mye type boxer, mastiff o.l raser på han i det minste da.

OK, så han kan ha hørt om gruppe 2, da... Knis, kjenner jeg er kjempepositiv til hele dommersaken, jeg ble så fryktelig skuffet over dommerbytte, siden jeg hadde stilt før for han vi skulle hatt... :lol:

litt OT her. men er det mulig å søke på dommere på dogweb og se hva de har dømt før sånn som det er i sverige?

har forresten heller ikke hørt om dommeren! :P

For et vanlig medlem finnes det i hvert fall ingen slik søkefunksjon, og jeg har sjekket om han har vært i Sverige før - njet. Jeg har googlet ham på ulike måter, og finner ikke noe som kan fortelle meg noe av betydning for å ta avgjørelsen om hvorvidt jeg stiller for ham eller ei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...