Gå til innhold
Hundesonen.no

Hvor store halsbånd har dere til belgertisper?


Carina

Recommended Posts

Tja.. Jeg har sånne nylonstrup til mine jenter, der har Dina 50 og Norris 45 (eller, hadde.. Det er visst delt det nå :P ), men jeg liker at de er litt lange.. Halvstrupene fra Kifani husker jeg ikke helt lenger, og på de "ferdigsydde" er det er jo litt forskjell på størrelsene fra produsent til produsent, men Dina hadde str 45 på de halvstrupene som har pastellfarger på fleecen inni og reflex på utsiden (det halsbåndet er også delt nå, forbanna tervkrapylet og guttebarn som ikke får med seg at hun ikke kan ha på halsbånd i bilen :lol: ), om jeg ikke husker helt feil så hadde også Em den størrelsen.

Nå er egentlig ikke Dina så innmari svær rundt halsen, men hun har jo pittelitt pels, kan man si, så da blir halsbåndene litt store. Norris (og Em, for den saks skyld) er ikke så mye mindre rundt der enn Dina, men hun har jo ikke helt den manken, og da trenger hun ikke så stort halsbånd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Supra er jo ganske lita, men har masse pels, hun bruker 45cm i halsbånd. Molly brukte 50cm. Jeg liker at halsbåndene ikke er stramme, så de er så løse at jeg kan dra de over hodet på hunden når jeg tar de av og på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...