Gå til innhold
Hundesonen.no

Kennelnavn


Anne

Recommended Posts

Du må være direkte medlem i NKK, betale en avgift på 1700 kr og sende et søknadsskjema som du finner på nkk.no. Når NKK mottar søknaden så skal FCI godkjenne navnet, og hvis FCI godkjenner det så blir det printet i Hundesport. Når det har stått i Hundesport i 3 (?) mnd uten innvendinger, så er det i boks! Finn skjemaet på www.nkk.no, så står retningslinjene og litt om prosessen der :P

Hvordan er prosessen for å få kennel navn? Hvor lang tid tar det ?
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke dyrt synes jeg. Man får et registert kennelnavn i NKK' date=' dermed større sjans for reklame som sprer seg selv. Skal betale den avgiften selv, giroen er på vei i posten. Håper bare FCI godkjenner navnet mitt.

Oi, så spennende! Hvilket navn har du satt opp som ønske da?

Syns heller ikke det er så fryktelig dyrt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, så spennende! Hvilket navn har du satt opp som ønske da?

Syns heller ikke det er så fryktelig dyrt...

Har satt opp:

Kennel Jakt-labben

Kennel Midgard

Kennel Iselilja

Har lest retningslinjene og finner ikke noe de kan utsette på navna, utenom at noen kanskje er firmanavn eller kjente nettsteder. Kjempespennende!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har satt opp:

Kennel Jakt-labben

Kennel Midgard

Kennel Iselilja

Har lest retningslinjene og finner ikke noe de kan utsette på navna, utenom at noen kanskje er firmanavn eller kjente nettsteder. Kjempespennende!

Kjempe fine navn!! Håper du får Jakt-Labben da, har liksom allerede begynt å forbinne det med deg!! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for lykkeønskninger! Håper Jakt-labben går igjennom' date=' siden jeg allerede har domenet og all ting :D Var ikke meningen å kuppe tråden til trådstarter... :oops:[/quote']

Det gkør ingen ting det! Jeg har jo fått vite det jeg lurte på :wink:

Lykke til med godkjennelsen :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...