Gå til innhold
Hundesonen.no

Banner

charlotte

Recommended Posts

Hej hej hallå! Kan noen tenke seg å lage et nytt banner til meg? Gjerne i standardstørrelse. Her er noen bilder som kan være aktuelle å bruke:

20d1.JPG

20d7dummy2.JPG

20d6logre.JPG

20d3.JPG

20d2.JPG

lisafelt3.JPG

Bruk hvertfall ett bilde der hun bærer dummy. Tekst: Jakt-labben.no

Hadde blitt kjempeglad om noen ville hjelpe.. bilderedigering er ikke min sterke side, liker best å bare ta bildene. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk, alle sammen!! Jeg synes også det jeg hadde var fint, men jeg ville ha det mindre. For når jeg prøvde å formiske det så så det helt corny ut. Så da tenkte jeg at noen kanskje hadde lyst til å lage ett nytt :D Og alle her var kjempefine, tusen takk! Skal legge de ut på hjemmesiden nuh!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes den var kjempefin! Jeg klarer ikke dette selv, så jeg er imponert over talentene deres!

jaktlabben25er.jpg

Tenkte jeg skulle prøve, men ble ikke så veldig fornøyd med resultatet da men... Prøvde i hvert fall, + at her har du fått så mange fine at du kan bare velge og vrake... :D

Kjipe, kjipe tingen jeg lagde...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

MASSE flotte bannere! :D

Mange som ville hjelpe deg!

Når jeg spurte en gang var det bare ett par stykker som kom med noe resultat...

Men de var Kjempebra de jeg fikk da, men det hadde vørt morro med litt fler, jaja.. Men nå har du kanskje nok bannere slik at ikke jeg skal lage eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jøsses. Her var det mange fine bannere. Og all skryt til dere. Skjønner bare ikke hvordan dere klarer det. Har spurt utallige ganger både her og der om hvordan å lage sånne fancy og fine bannere. Har fått det godt forklart og golk har vært veldig snill (og tålmodig) og prøvd å hjelpe meg. Men så dum som jeg er (innrømmer det selv), så får jeg det bare ikke til.

Så spør igjen: hvordan får dere til å "klippe" ut en del på bilde (f.eks bare hunden) og lime det inn på et annet. Så langt har jeg skjønt at det er "lasso" man skal bruke, men det er jo et stort problem i seg selv. Jeg får jo ikke bare ut hunden da - enten er det deler av hunden eller bare omrisset av hunden. Uff, føler meg så maktesløs og dum. Er det noen der ute som igjen kan prøve å hjelpe meg.. :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bruker du photoshop?

Om du har fått til å merke hunden med lassoen, men får bare omrisset trykker du på Select -> Inverse (Ctrl+Alt+I) og så kan du jo f.eks kopiere hunden du får ut på en ny side :lol:

Nei, akkurat nå bruker jeg photofiltre (programmet som Cavalita bruker). Sparer penger til photoshop (ikke den dyreste versjonen nei).

Men jeg får brukt lassoen og ringet rundt hunden. Men får jo med litt av bakgrunnen da også, får det liksom ikke helt til å markere rundt bare hunden. Tar med litt utenfor og - altså litt av bakgrunnen!

(dette ble rotete)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmm, jeg vet ikke om det er noen tryllestav funksjon i photofiltre jeg?

Jeg pleier å bruke tryllestaven til å markere det som er "utenom" det jeg Egentlig vil ha :lol:

Joda, det er tryllestav og. Men vet ikke hva jeg skal gjøre etter jeg har markert med tryllestaven. Hvordan fungerer denne egentlig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Få en trener MED ERFARING (fra hundeklubben f.eks) ikke en som har tatt e kurs og er på sin første hund...  Dette må en hjelpe dere med in real life.  Har selv en valp på 16 uker som bodde på småbruk, men hun er miljøsterk og rå i miljø. Det er noe miljø og mye genetikk.  Kjenner ikke til Collie men tidligere slet de med nerver og det er jo bittelitt arvelig det... Det du opplever høres meget rart ut. Få hjelp hjem nå!!  Valpekurs er genialt, men treneren der har begrenset tid til å hjelpe med sånne problemer, men noe veiledning hjelper absolutt.   
    • Gratulerer med resultatene og hunden!
    • Jeg er ganske forelska om dagen 😂❤️    Vi har jo 3 tisper også - Utrolig morsomme og herlige vesen! Men hannhund er virkelig noe for seg selv! ❤️   Nils hadde en strålende valpekarriere, til helga skal han til Nkk Sandefjord og prøve seg som junior - Vi er forberedt på at alt kan skje 😂
    • Jeg har jo vært inne på tanken, særlig nå i perioden jeg ikke fikk lekt med han. Men i utgangspunktet bør det være mer enn nok. I tillegg til korte lufteturer er han en time i skogen ila formiddagen, og får en økt eller to med spor/lydighet/felt/rundering ila ettermiddagen/kvelden. Jeg har sluttet med all trening inne fordi det tydelig bygger stress, men han bør ikke være understimulert totalt sett. Mellom øktene får han også mye ro og søvn
    • Du har en ganske aktiv hunderase, hvor mye aktivitet får han i løpet av en dag? Selv om han ikke har kunnet leke har han vel fått både tur og aktivitet, håper jeg? Hodearbeid, søk, triksetrening? Jeg ville lagt mer arbeid i ro og trygghet rundt måltider, og ro- og hodetrening etter trening og hundemøter og andre stressede situasjoner.
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...