valpesjuk Skrevet 12. August 2009 Rapporter Skrevet 12. August 2009 hei å hå=) jeg er en jente på 24år med en liten gutt på 8mnd og har samboer. nå har vi flyttet til østfold hvor vi trives godt=) men nå har vi lyst på en firbent venn,som vi kan kose oss med og ha noen gode stunder og turer=) jeg har vert en passe pike for en flat coatet retriver på ca 2år og etter jeg flyttet så har jeg vert så valpesyk som bare det:P er på jakt etter en hund som ikke er for stor men heller ikke for liten,har sett for oss noe som schæfer,border collie noe i den størrelsen:P vi kan noe hund men jeg er litt usikker på ting enda og vil derfor sikkre meg litt info og erfaringer fra dere som har en slik en god venn=) det var litt fra meg for denne gang
armagnac Skrevet 12. August 2009 Rapporter Skrevet 12. August 2009 hei og velkommen må gjerne legge ut bilde når du finner deg en liten hærlighet vi er glad i bilder her inne aussie (austalian shefferd) er jo fine hunder i den størrelsen håper du kommer til å trives her inne
valpesjuk Skrevet 12. August 2009 Forfatter Rapporter Skrevet 12. August 2009 hei og velkommen må gjerne legge ut bilde når du finner deg en liten hærlighet vi er glad i bilder her inne aussie (austalian shefferd) er jo fine hunder i den størrelsen håper du kommer til å trives her inne hehe=) den rasen var ukjent for meg jupp skal nok se om det ikke kommer noen bilder herifra=)
tm100001 Skrevet 19. August 2009 Rapporter Skrevet 19. August 2009 Velkommen! En rasevalg tråd kan jo være noe?
ToneS Skrevet 27. August 2009 Rapporter Skrevet 27. August 2009 Velkommen hit! Håper du finner den rasen som passer deg :rolleyes2:
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar