Isabel Skrevet 11. August 2009 Rapporter Share Skrevet 11. August 2009 Noen som vet hvor "innbydelsen" eller noe informasjon til denne utstillingen ligger, hvis den er lagt ut? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SFX Skrevet 11. August 2009 Rapporter Share Skrevet 11. August 2009 Dommerlistene ble delt ut allerede på verdensvinneren i Stockholm i juli i fjor, og de har hatt egen hjemmeside for arrangementet like lenge - ganske lett å finne både fra Dansk Kennel Klubs sider og ved hjelp av google. Se her, der finner du det meste du kan trenge av informasjon. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SusanneL Skrevet 11. August 2009 Rapporter Share Skrevet 11. August 2009 Det der blir moro! Gleder meg allerede (men må vel kjappe meg litt hvis jeg skal få tak i noen hunder å stille der... ha ha ha!) Susanne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bambi Skrevet 11. August 2009 Rapporter Share Skrevet 11. August 2009 utstillingen skal være på messecenteret i Herning. Den ligger ut imot motorveien ca 10min ifra sentrum. Det går buss ut ditt hvert kvarter, det er masse gode parkeringsplasser der ute og ikke minst det er mye sommerhus og osv i nærområde. Hjemmesiden tilmeldingen er åpnet nå også. Jeg skulle dit, men er litt usikker på om jeg får det til nå desverre, da jeg skal hente valp mai/juni ett sted i DK så jeg får ikke hatt henne klar til utstillingen. Jeg bor bare 5 min unna messecenteret når jeg er i DK Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Iago Skrevet 11. August 2009 Rapporter Share Skrevet 11. August 2009 Åh, jeg har kjempe lyst til å dra å se. Dessverre må det kræskje med Landsmòt på Island som bare er få dagene etterpå. Så jeg må velge og se hva det blir rett og slett. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Symra&Pippin Skrevet 22. August 2009 Rapporter Share Skrevet 22. August 2009 Nå har jeg bestilt og betalt plass til campingvogna på messesenteret fra 22 til 27! Circuiten for beardiser er onsdag 23 og den er også i Herning, veldig greit å etablere seg på messesenteret dagen før! Edit: Sånn ser det forresten ut på messeområdet. Det ser da greit ut å campe på de grøntområdene der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Izziebelle Skrevet 22. August 2009 Rapporter Share Skrevet 22. August 2009 jeg skal! selv om jeg synes det er mega trist hvilken dommer vi får på rasen.. Men man må jo uansett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SaraS Skrevet 22. August 2009 Rapporter Share Skrevet 22. August 2009 Nå har jeg bestilt og betalt plass til campingvogna på messesenteret fra 22 til 27! Circuiten for beardiser er onsdag 23 og den er også i Herning, veldig greit å etablere seg på messesenteret dagen før! Edit: Sånn ser det forresten ut på messeområdet. Det ser da greit ut å campe på de grøntområdene der. Fytti så SVÆRT! Tror vi må bruke GPS'n når vi vandrer rundt der jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slevedyret Skrevet 24. August 2009 Rapporter Share Skrevet 24. August 2009 Oj, oj,- det var diigert, ja! Og jeg som syns Vikingskipet blir voldsomt. Bare å begynne å gru-glede seg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar