Gå til innhold
Hundesonen.no

Utstillingsbånd til Toller


stine_

Recommended Posts

Heisann folkens!

Nå har jeg hvert overalt på nett for å finne et passende bånd til min lille tollertispe. Litt dårlig på det her med bånd, men kan prøve å forklare. Er som et retrieverbånd, men helt tynt og i skinn. Enten helt i skinn, eller et med skinn i toppen og selve lenken i metall.

Noen som har et forslag på hvor jeg kan leite etter et slikt bånn? enten på nett eller i Oslo

Takk for svar=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann folkens!

Nå har jeg hvert overalt på nett for å finne et passende bånd til min lille tollertispe. Litt dårlig på det her med bånd, men kan prøve å forklare. Er som et retrieverbånd, men helt tynt og i skinn. Enten helt i skinn, eller et med skinn i toppen og selve lenken i metall.

Noen som har et forslag på hvor jeg kan leite etter et slikt bånn? enten på nett eller i Oslo

Takk for svar=)

Jeg har lett i et par år før jeg fant et til min tollerfrøken, og det fant jeg på utstillingen i Nesbyen for et par helger siden.

Har du lett på TAM Alna? De skal jo ha et ganske godt utvalg i bånd og lenker...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal en tur til byen for å kikke litt nå, tenkte å ta en tur på Bjerke til helga, se om vi finner noe der.

Hos TAM alna har vi ikke sett, kanskje vi skulle tatt oss en tur dit også.

Spennende med utstilling!

Rart hvordan man ikke finner det man ser etter når man har laget et bilde i hodet av akkurat det man vil ha :|

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...