Lise&Izzie Skrevet 7. August 2009 Rapporter Skrevet 7. August 2009 Hei jeg er ny her inne på hundesonen Mitt navn er Lise og jeg har en Australian Kelpie tispe på 9 mnd som heter Izzie . Vi har nettopp flyttet ned til Elverum sammen med min kjære og hans hund som er broren til Izzie og heter Nick. Jeg og jenta mi liker å trene lydighet, gå turere i skogen der hun kan bade masse noe hun elsker. Til høsten skal vi kanskje prøve oss litt på Agility , noe som jeg mener passer jenta mi veldig godt. Hun er veldig modig av seg på å prøve nye ting og elsker fart og spenning. Hilsen Lise & Izzie
Kristiin Skrevet 7. August 2009 Rapporter Skrevet 7. August 2009 Velkommen! Kelipen Izzie hørtes da utrolig kjent ut, er det blitt lagt ut bilde av henne på sonen før?... edit Jeg visste det!
Symra&Pippin Skrevet 7. August 2009 Rapporter Skrevet 7. August 2009 Velkommen hit Lise! Jeg "kjenner" Izzie fra bloggen til Sara. Hilsen Selma sin bestemor.
SaraS Skrevet 7. August 2009 Rapporter Skrevet 7. August 2009 Hei Lise og Izzie! Vi savner dere her på Lilleby
ToneS Skrevet 7. August 2009 Rapporter Skrevet 7. August 2009 Hei og velkommen hit! Izzie er nydelig! Vil gjerne se flere kelpie bilder etterhvert!
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar