elecvib Skrevet 5. August 2009 Rapporter Skrevet 5. August 2009 Hei alle sammen, jeg er ny på forummet. Og lurte på om noen hadde lyst til å ha et treff i Malvikområdet en gang i løpet av neste uke ? Jeg eier en liten Chinese Crested Powderpuff hanne på 5 måneder. Han trenger sosialisering, fordi han er en liten kar Håper noen viser interesse for dette Alle raser er greit, pp-gutten min trenger det - Elecvib
ToneS Skrevet 5. August 2009 Rapporter Skrevet 5. August 2009 Først: Velkommen hit! Hvor hadde du tenkt å møtes i malvik da? Vi kan godt bli med på tur eller sosialisering hvis det passer slik
Kristiin Skrevet 5. August 2009 Rapporter Skrevet 5. August 2009 Hadde vært morro, men tispevalpen her har fått løpetid
elecvib Skrevet 5. August 2009 Forfatter Rapporter Skrevet 5. August 2009 Tone S : Takk takk for velkomsten ^_^ Jeg er ikke helt sikker jeg, jeg er ikke helt sikker hvilke plasser i Malvik som egner seg best jeg. Jeg har vært på midtsandtangen 1 gang sammen med noen med løse hunder. Det gikk helt fint og sånt. Men jeg vet ikke helt om det er lov å ha løs hund der nå under båndtvangen. Jeg tror ikke det? kristiin: Å, det var synd at hun hadde fått løpetid da
Kristiin Skrevet 5. August 2009 Rapporter Skrevet 5. August 2009 men det går vell ann og mulig arrangere ett treff senere i august også? (hun fikk løpetid for en ukes tid siden så..)
elecvib Skrevet 7. August 2009 Forfatter Rapporter Skrevet 7. August 2009 Ja så klart Det går jo helt fint det. Er det noen av dere som er uts. interessert da og skal på hundefestivalen den 30.august ?
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar