Gå til innhold
Hundesonen.no

NKK Stavanger

HHC

Recommended Posts

Skrevet
Nå var det bare fire uker mellom de to utstillingene, men da liker han i hvert fall den typen.

Også husket jeg feil kennelnavn, den er fra Sneff. Du ser hunden her.

:whistle: Lurer du meg til å få høye forhåpninger her?

Den hannen er ganske pen må jeg si da. Men ellers syns jeg hundene hennes er så alt for små.

• Svar 62
  • Created
  • Siste svar
Skrevet
Jeg gjør aldri noe halvveis :whistle:

Nei heldigvis så groomer du min halvdel også, så jeg slipper billig unna her :)

Skrevet
:whistle: Lurer du meg til å få høye forhåpninger her?

Den hannen er ganske pen må jeg si da. Men ellers syns jeg hundene hennes er så alt for små.

Jupp, husket feil med vilje! :)

Skrevet

Skal nok bort å se på har jo ikke noe bikkjedyr som er stillbart.

Men noen som har en oversikt over hvilke raser som går hvilke dager og når?

Og forresten hvor blir utstillingen stvg er jo ganske stort:P

Skrevet
Skal nok bort å se på har jo ikke noe bikkjedyr som er stillbart.

Men noen som har en oversikt over hvilke raser som går hvilke dager og når?

Og forresten hvor blir utstillingen stvg er jo ganske stort:P

På orre :wub:

Skrevet

Tja vi har nå meldt på så jeg ser ikke vekk i fra at vi dukker opp i år nei.

Trenger storcertet på gutten vår, og håper vi får det men det vet jo vi ikke før vi ser hvem konkurentene er.

Skrevet

Egentlig kaller de det Nkk Rogaland.

I gamledager hadde de den i Siddishallen, og da mener jeg på at den het NKK stavanger

Skrevet

Sjokkerende lave tall på PM egentlig.

LP kl 1 - 3stk

LP kl 2 - 1stk

LP kl 3 - 1stk

47 flatter for min del :rolleyes2:

Skrevet
Spørsmål:_ er det ingen groendal påmeldt på utstilling? og stiller de i såfall i en annen ring en tervuren og mallene? så de liksom ikke på pm'en

11 groenendael, de stiller i en annen ring.

Skrevet
Jeg har meldt på og fått bekreftelse per mail, men burde jeg ikke fått sånn der nummerlapp og sånt snart?

Nummerlapp kommer i eposten litt senere, de pleier å legge ut programmet på nett først. Tenker startnummeret ditt kommer rett over helga.

Skrevet

Jeg fikk egentlig tak i både sjåfør og handler, men bestemte meg for at jeg ikke helt klarte å bare "sende fra meg bikkja". Må liksom være med selv. Så det blir ikke noe stavanger for oss i år.

Lykke til til de som skal!

Skrevet
Nummerlapp kommer i eposten litt senere, de pleier å legge ut programmet på nett først. Tenker startnummeret ditt kommer rett over helga.

Åååkei, jeg er jo ikke så vant til dette jeg.. :rolleyes2: Takk for svar. :)

Skrevet
Åååkei, jeg er jo ikke så vant til dette jeg.. :rolleyes2: Takk for svar. ;)

Hehe, det går bra - jeg pleier å være utålmodig etter startnummer selv, må vite om jeg har lykketall i startnummeret... :)

Skrevet

Jeg skal være med tanten min som skal stille den ene lundehunden hennes.

Gleder meg, men jeg har veldig lyst til å være der på lørdagen også, for da kunne jeg sett på boxere, engelsk bulldoger og agility :rolleyes2: men gleder meg uansett

Skrevet
Har dere fått PM på epost altså? Hmmm det har ikke jeg... det dukker vel snart opp da får jeg håpe!

Det ligger på NKKs forside det jeg har sett på.

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Det er veldig vanskelig å si hva som er "bedre" uten å vite hvordan forutsetningene ser ut. Hvis det er hjelp til rasevalg du vil ha så er det kanskje greit å lage en egen tråd til det med informasjon om hvilken erfaring du har med hund, hvordan hverdagen din ser ut, hvor mye aktivitet vil hunden få, har du planer om noe målrettet aktivitet/sport osv. Hvilke kriterier har du mtp. lyd, pelsstell, støvsuging, størrelse på hunden?  Med denne informasjonen er det lettere å gi råd om en rase som kan passe til ditt potensielle hundehold. Det er helt sikkert flere raser som kan passe kriteriene, og mange som ikke gjør det. 
    • Svarer dere begge to her. Ser at dette kanskje er en god grunn til å vurderer andre raser. Kanskje Aussie eller Collie er bedre?
    • Har ofte erfaring med at de jeg spør på utstillinger eller andre stevner bare roser hunderaser helt og forteller kun det positive. De jeg snakka med på messen var kun positive til rasen.
    • Jeg har møtt noen fine individer, men ikke nok til at jeg tenker at rasen er en fin og god brukshund. Alt for mye merkelig mentalitet ute å går, og allergi og hd
    • Hunder lever fint med tre ben, jeg ser ikke at en amputert tå vil utgjøre store problemer for en såppas sprek rase. Hvis hunden ellers er frisk og sprek ville jeg gjort det, selv om den er godt voksen. 
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...