Gå til innhold
Hundesonen.no

Råd og tanker rundt hva jeg skal gjøre...hjelp meg er dere snill..


Bambi

Recommended Posts

Hvordan går det med dere? Har dere funnet noen løsning eller svar på problemene?

Vi fikk svar på problemet igår. Jeg reiste ned og tok MR'n og tenkte som så at hvis de da ikke fant noe skulle han få slippe. Men de fant de fant! :lol: Ufattelig at ingen andre fant noe, men de bryr meg ikke, han får leve i ti år til iallefall!

Sofus har ryket noen bånd/sener i høyre skulder samt at han har bittelite utslag for SM(ikke nevneverdig engang) som ligger akkurat der hvor båndene er ryket, nøyaktig diagnose og hva slags operasjon blir bestemt på fredag. etter det er det 6mnd rehab og det samme livet etterpå :(

skal svare mere utfyllende på fredag.. da er jeg ratt fri for kikhosta mi å. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 55
  • Created
  • Siste svar
Vi fikk svar på problemet igår. Jeg reiste ned og tok MR'n og tenkte som så at hvis de da ikke fant noe skulle han få slippe. Men de fant de fant! :lol: Ufattelig at ingen andre fant noe, men de bryr meg ikke, han får leve i ti år til iallefall!

Sofus har ryket noen bånd/sener i høyre skulder samt at han har bittelite utslag for SM(ikke nevneverdig engang) som ligger akkurat der hvor båndene er ryket, nøyaktig diagnose og hva slags operasjon blir bestemt på fredag. etter det er det 6mnd rehab og det samme livet etterpå :(

skal svare mere utfyllende på fredag.. da er jeg ratt fri for kikhosta mi å. :)

Å, for en HERLIG beskjed! :P Helt utrolig at de fant ut av det, og så flott at du tok MR'en og fikk det resultatet! Kan tenke meg du er temmelig lettet nå, selv om det blir både operasjon og rehab. :P Lykke til med alt det, og god bedring selv også! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å, for en HERLIG beskjed! :lol: Helt utrolig at de fant ut av det, og så flott at du tok MR'en og fikk det resultatet! Kan tenke meg du er temmelig lettet nå, selv om det blir både operasjon og rehab. :( Lykke til med alt det, og god bedring selv også! :P

Veldig å! alt er bedre enn å måtte ta en avlivnings avgjørelse på en 2,5 åring altså! 6mnd med rehab for 10 år til gjør meg ingenting! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så fint at dere fant ut av det, og at det faktisk er mulig å gjøre noe med det. Synd at det måtte så mye til før noen fant løsningen på gåten. Men når enden er god, er allting godt. Lykke til med operasjon og rehab! God bedring til eier også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh så bra!! Nå ble jeg utrolig glad på dine vegne :) Dumt at det tok så lang tid, men så utrolig godt at du tok den siste undersøkelsen. Lykke til med operasjon og rehabilitering :whistle: Nå går det bare fremover for han :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

* Hunden er halt, halthet er ett symptom på smerte

* Hunden har sannsynligvis nedsatt livskvalitet

* Hunden har etter flere undersøkelser og utredninger fortsatt ikke fått stilt en diagnose- noe som da er lite sannsynlig at han vil få noengang.

* Hunden har på kort tid vært lagt i narkose alt for mange ganger- dette er etisk betenkelig syns jeg

* Sannsynligheten er minimal for at hunden vil plutselig en dag vil bli symptom og smertefri

* Eier slipper å ha dårlig samvittighet

Tror heller det er motsatt, jeg vill ha hatt fryktelig dårlig samvittighet om jeg hadde avlivd bikkja uten og tatt MR'en.

Jeg har nå lest meg gjennom hele tråden, og trodde virkelig at du kom til og avlive, men ble utrolig glad for at han fikk stilt en diagnose! :whistle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke særlig begeistret for å skrive dette, men det blir jo løgn å ikke gjøre det. Uten at jeg vil gå inn på detaljer så har det skjedd feil i kommunikasjonen mellom vetrinærene ihnt til hva vi ble fortalt og det står verre til med Sofus, og diagnosen er feil på den måten at det feiler mere. Hvor det er operasjons mulighet, men muligheten for å bli frisk er under halvparten :D Jeg har bedt om å få lese/ epikrisen før jeg gjør noe videre, for å være sikker på at ting er korrekt denne gangen.. Men.. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ånei :P

For en forferdelig feil, dvs litt av en påkjenning for dere! :D

Jeg klandrer ingen dernede, så det er sagt, fordi det er vanlig å feile... men guri så vondt det var å få vite.

Uffameg! Da har du jo virkelig fått håpet opp, for så å bli smelt ned igjen, ille!

Håper håper håper inderlig at det ordner seg for dere, vanskelige ting å ta stilling til.

Hold motet oppe!

:P  er alt jeg gjør nesten.. og nå som jeg er hjemme pga sjukemelding så har jeg ennå mere tid å tenke på og det er så jævelig...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ånei, så kjipt! Hva er det som er problemet egentlig da?

Skulderen er rett og slett ødelagt slik jeg kunne forstå for å putte det på en enkel måte. Hva som har forårsaket dette er vanskelig å vite...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...