Boston eier Skrevet 2. August 2009 Rapporter Skrevet 2. August 2009 hei hei, jeg har funnet halsbånd på nett som er spesielt laget til boston terrier. men, det er seff usa disse er fra så klart. vet noen om nettbutikker som kan ha noe sånt bare i Norge eller trygge nettbutikker man har gode erfaringer fra? jeg må også få bestilt id brikke ps, jeg har tittet på linkene og det fristet med sånn spesial laget halsbånd. problemet er at man får bare tak i brede halsbånd til hans sin str. også gennerelt. han trenger en som ikke er bred. han har mye dingle fett rundt halsen
Lola Pagola Skrevet 2. August 2009 Rapporter Skrevet 2. August 2009 på collarmania kan man jo bestemme bredden helt selv? Fra miniatyr til 2 inch
xxx12345 Skrevet 2. August 2009 Rapporter Skrevet 2. August 2009 Sjekk http://hideandcollars.co.uk/index.htm
Boston eier Skrevet 2. August 2009 Forfatter Rapporter Skrevet 2. August 2009 jeg betilte sånn "egendesign" og da kunne man bestemme bredde selv ja. tusen takk for hjelpen. så morsomt med litt personlig halsbånd
Bazenji maniac Skrevet 5. August 2009 Rapporter Skrevet 5. August 2009 www.petshopgirls.com handler mye der, mye fint...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar