morwen Skrevet 1. August 2009 Rapporter Skrevet 1. August 2009 vet at IW har, men er det fler? nå her det kun 4 dager til jeg henter min IW på flyplassen, trenger vel ikke si jeg gleder meg så nærmeste dagene så skal sengeplass og andre praktiske ting ordnes til hun kommer. Dette er jo første gang jeg har rasen IW
Iago Skrevet 1. August 2009 Rapporter Skrevet 1. August 2009 Juliess har en IW som heter Mona. H*n skrev jo det i første innlegget. Brukeren til Julie heter IW her inne, logisk nok har hun en IW.
Mirai Skrevet 1. August 2009 Rapporter Skrevet 1. August 2009 Tror det bare er en annen bruker, men h*n har ikke skrevet noe på sånn 2 år eller noe.
Iago Skrevet 1. August 2009 Rapporter Skrevet 1. August 2009 Sorry, var litt trøtt Hehe, no prob. Tror det bare er en annen bruker, men h*n har ikke skrevet noe på sånn 2 år eller noe. Er rasen stor i Norge? Jeg har aldri sett dem i virkeligheten, kun bilde.
morwen Skrevet 1. August 2009 Forfatter Rapporter Skrevet 1. August 2009 Tror det bare er en annen bruker, men h*n har ikke skrevet noe på sånn 2 år eller noe. oki det var litt synn det ikke var fler da. sitter nå å funderer på hvor stor jeg skal lage sengen hennes jeg tenkte jeg skulle lage den av skumgummimadrasser og sy flere trekk og kanskje lage med en liten kant rundt. så skal jeg kanskje s noen regndekken til henne og. (jeg har sydd hele garderoben til både meg å barna så en seng å ett dekken skal vel være en enkel sak)
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar