Gå til innhold
Hundesonen.no

Nødpass og RyanAir

Benedicte

Recommended Posts

Dæven, hvorfor må jeg sjekke passet mitt 5 dager før jeg drar til England? Det gikk ut i juni, hurra. Så hva gjør jeg nå? Nødpass? Hvordan får jeg tak i det? Og hvor dyrt er det?

Nå er det slik at jeg skal reise med RyanAir, og må visst sjekke inn online. Det skal bli spennende... Hva må jeg huske å få med meg av papirer? Har fått så mange mail av dem at jeg ikke har oversikt overhodet. Noe annet viktig jeg må huske når jeg reiser med RyanAir? Har hørt at de er ganske utspekulerte og da vil jeg helst være godt forberedt...

Edit: Hvordan finner man billig overnatting i Liverpool for noen dager? Jeg er ikke kresen, kan godt bo på sånn vandrehjem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ang pass- sist jeg bestillte og sa det hastet så fikk jeg det dagen etter. Gubben måtte ha nytt elektronisk nå fordi han skal til USA, han fikk det på to dager. Pust med magen og ring pass kontoret i morgen :getlost:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan man ikke få nytt pass på dagen i Oslo da? Jeg ville sjekket dette nærmere iløpet av helga, og så troppet opp på rett plass mandag. (vet av flere som har fått det, men vet ikke nøyaktig hvor det lages)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men jeg kan tydeligvis ikke gjøre noe før på mandag. Bør jeg troppe opp på passkontoret klokken 08.00 eller ringe inn på forhånd?

Jeg ville møtt opp, du må jo uansett dit. Og husk å ta med passfoto og det gamle passet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...